ناصر مسعودی «حالا چرا» را پس از بیست سال سکوت منتشر کرد

سام بورنگ

رسانه نوا – ناصر مسعودی پس از حدود ۲۰ سال سکوت با آلبوم «حالا چرا» با تنظیم «مجید درخشانی» به عرصه موسیقی بازگشت.

آلبوم  «حالا چرا» با صدای «ناصر مسعودی» و تنظیم مجید درخشانی منتشر شد. «حالا چرا» با شعری از شهریار، «مرغ دل» با شعر ام هانی، «آواز اصفهان» «عاشق شده‌ام» با شعر لاهوتی و «دریا(گیلکی)» با شعر جهانگیر سرتیپ‌پور قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند که توسط موسسه هنری پرده هنر موسیقی منتشر شده است.

امین گلستانی، شاهو عندلیبی، نیلوفر محسنی، وصال صالحیان، آرش سعیدیان، عبدالرضا جلالی، حمید بهروزی نیا، علیرضا دریایی به عنوان نوازنده در این اثر حاضر هستند.

ناصر مسعودی پس از بیست سال لب به خواندن گشود که در ادامه مطلبی به بهانه همین آلبوم از او آمده است:

انتخاب نام «حالا چرا؟» برای این آلبوم موسیقی بر حسب تصادف نبوده است. چرا که تصنیف‌های این مجموعه را سال‌هاست که در خلوت خود، یا در همنشینی با دلخواستگان زمزمه کرده‌ام و با تمامشان سالیان سال زیسته‌ام. یعنی «این زودتر می‌خواستم» اما هربار به دلیلی رساندن قطعات این مجموعه به تنظیم و ضبط و پخش به تعویق افتاد. این‌ها قطعاتی بوده که همیشه دلم می‌خواسته اجرا کنم و به گوش اهلش برسانم. قطعاتی که از سر اندوه یا شعف یا شوری که شعری در من برانگیخته، ذره‌ذره در ذهنم شکل گرفته و به زبان موسیقی ترجمان شده و این است که دوستشان دارم؛ چون خوب می‌شناسمشان و برایم تلفیقی از خاطره و تجربه و واکنش‌های ضمیر و اندیشه‌ام است. یکی از آن بسیار دلیل که توجیه می‌کند چرا حالا «حالا چرا؟» را منتشر کرده‌ام، این است که خوش داشتم کار تنظیمشان را کسی انجام دهد که اهل دل و شعر باشد و در موسیقی از کهنه‌کاران و کهنه‌سواران نواندیش به حساب بیاید. با چنین معیارهایی چه کسی بهتر از مجید درخشانی؟ از او و هر آن که در سامان دادن این مجموعه به عمل یا به زبان یاریم داد سپاس‌گزارم و چه می‌ماند جز آرزوی بر دل نشستن این نغمه‌های برآمده از دل؟

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی