آلبوم موسیقی «صد قدحِ نوش» همزمان با روز سعدی منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم شعر و موسیقی «صد قدحِ نوش» با سه تار نوازی نیما بغدادی و دکلمه خوانی دکتر عباس هدایتی اصل، منتشر شد.

به گزارش رسانه نوا، دکتر عباس هدایتی اصل و نیما بغدادی در همکاری مشترک خود به خوانش و اجرای موسیقی بر صد غزل از سروده های «سعدی شیراز» پرداخته اند که ما حصل آن آلبومی به نام «صد قدحِ نوش» است و «اول دفتر به نام ایزد دانا»، «محبوب سیم اندام سنگین دل»، «ما نیز هم بد نیستیم»، «حکایت پیش جانان»،«چشمان ترک مست»، «دو دوست»، «قطره باران بهاری»، «هوس صحرا»، «چشم من و پروین»، «جمال طلعت»، «سل المصانع»، «وقت بهار»، «باد نوبهاری»، «بوی وصال دوستان»، «ماه دو هفته»، «بار فراق دوستان» و «سرو بوستانی» از جمله صد غزل خوانده شده در این اثرند.

عباس هدایتی اصل متولد ۱۳۵۵ در قزوین، سعدی پژوه و برگزارکننده کلاس های سعدی پژوهی جهت دبیران ادبیات (۱۳۹۵ – ۱۳۹۶) و دارای مدرک ممتاز در خط نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران (۱۳۹۴) است.

نیما بغدادی متولد ۱۳۶۷ در قزوین، کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه آزاد تهران است که فرا گیری ساز سه تار و تار را نزد کمال رضایی و کیوان ساکت گذرانده است. تاسیس گروه موسیقی ایرانی راوسین و برگزاری کنسرت هایی با این گروه، آهنگسازی مجموعه تاتر مینیمال، آلبوم های سرو بلند قامت دوست، قصه رنگ پریده خون سرد و مینیمال هایی برای سه تار-آلبوم هایی برای تکنوازی سه تار و تکنوازی شورانگیز، از جمله فعالیت های این موزیسین جوان است.

شایان ذکر است که آلبوم شعر و موسیقی «صد قدح نوش» با همکاری نیما بغدادی و دکتر عباس هدایتی اصل، منتشر شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی