نمایشگاه تخصصی «تار و سه تار» فراخوان داد

سام بورنگ

رسانه نوا – مرکز موسیقی بتهوون شیراز، نمایشگاه تخصصی «تار و سه تار» را در شهر شعر و هنر برگزار می کند، این در حالی است که این مجموعه هنری، جهت دعوت از کلیه علاقمندان و سازندگان سازهای تار و سه تار از شهرهای مختلف کشور برای حضور در این نمایشگاه و عرضه کردن ساخته های خود، فراخوان داده است.

به گزارش رسانه نوا، نمایشگاه تخصصی تار و سه تار به همت مرکز موسیقی بتهوون شیراز، از نیمه اردیبهشت سال جاری لغایت پایان ماه، در این شهر دایر خواهد بود و به دعوت و میزبانی این مجموعه، کلیه هنردوستان، علاقمندان و سازندگان سازهای فوق از نقاط مختلف کشور، می توانند با ارسال نمونه آثار خود جهت حضور در این مراسم، اعلام آمادگی کنند.

ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت ماه امکان پذیر است و پس از دریافت تاییدیه و نتیجه نهایی از سوی برگزار کنندگان، داوطلبان می توانند برای حضور در نمایشگاه و معرفی و عرضه سازهای خود، به این دورهمایی بپیوندند.

شایان ذکر است که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توان با دبیرخانه این نمایشگاه با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۳۴۸۷۹۹ تماس حاصل کرده و یا از راه های ارتباطی دیگر مانند شماره موبایل ۰۹۳۳۲۷۱۲۸۱۳ یا آدرس اینترنتی shiraz-beethoven.ir اقدام کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی