تقدیر مجلس کانادا از شهرام و حافظ ناظری

سام بورنگ

رسانه نوا – پس از اجرای کنسرت «ناگفته» ناظری‌ها در کانادا، مجلس کانادا از ناظری‌ها تقدیر کرد.

به گزارش رسانه نوا، اجرای «ناگفته» یکشنبه ۲۹ مهر(۲۱ اکتبر) در سالن سه‌هزار و پانصر نفره «سونی سنتر» همراه با تقدیر مجلس کانادا برگزار شد. در متن این تقدیر آمده است: «از شما سپاسگزای می‌کنیم که استعداد اسطوره‌ای و نبوغ هنریتان را با مردم تورنتو درمیان گذاشتید و بدانید که طرفدارهای بسیار زیادی در این‌جا دارید»

«شهرام ناظری» ضمن خوش‌آمد گویی به حضار از این‌که در کنسرت «ناگفته» شرکت کردند تشکر کرد و گفت: بسیار سپاسگزاریم که با سختی خودتان را به این کنسرت رسانده‌اید.

حافظ ناظری خالق اثر «ناگفته» نیز ضمن تشکر از همراهی مردم حرف‌هایش را این‌گونه آغاز کرد : هدف این کنسرت این است که فرهنگ شنیداری مردم را عوض کند ما می‌توانستیم قطعه‌های خاطره‌ انگیز انجام بدهیم اما کار سخت را انتخاب کردیم تا بر شما و نسل جوان دوستدار موسیقی تاثیر بگذاریم و از طریق موسیقی با جهان ارتباط برقرار کنیم

حافظ ناظری با همراهی شهرام ناظری و گروه بین‌المللی «ناگفته» چندی پیش تمرینات خود را در کشور کانادا آغاز و اولین اجرای خود را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) در اتاوا روی صحنه بردند. این در حالی است که ۱۴ اکتبر (۲۲ مهرماه) مونترال میزبان حافظ ناظری و گروهش بود.

همچنین ۲۱ اکتبر مصادف با ۲۹ مهرماه اعضای گروه به تورنتو سفر کردند؛ لازم به ذکر است ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) کلگری و در نهایت ۲۸ اکتبر (۶ آبان‌ماه) ونکوور میزبان فصل جدیدی از ناگفته خواهد بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی