جدیدترین فعالیت هنری ریحانا این بار در حوزه مد!

ریحانا
امیروالا وحدتی

رسانه نوا – ریحانا، خواننده‌ی سرشناس برند جدید خود را با همکاری شرکت معتبر دنیای مد، «لویی ویتان» آغاز کرد.

برند او که «فنتی» نام داره، برگرفته از نام خانوادگی ریحاناست: «رابین ریحانا فنتی»! در همین راستا ریحانا تبدیل به اولین خواننده زن سیاه پوست می‌شود که تحت نظر برند «لویی ویتان»، برندی را به نام خودش  تاسیس می‌کند.

فنتی به اولین برندی تبدیل می‌شود که از سال ۱۹۸۷ به بعد تحت نظر «لویی ویتان» تاسیس و به لیست برند های گروه لویی از جمله دیور و ژیوانشی اضافه شده است.

ریحانا در مصاحبه ای افزود: این فرصت درجه یکی هست که خارج از محدوده ی هنر، بتونم مرکز لاکچری فشن خودم رو تاسیس کنم؛ هم از نظر تجارتی و هم در زمینه ی خلاقیت، نتونستم شریکی رو بهتر از این پیدا کنم و آماده ایم تا به جهان نشون بدیم چه چیزهایی رو میتونیم با هم بسازیم!

مدیراجرایی برند «لویی ویتان»، «برنارد آرنالت» هم در مصاحبه ای اشاره داشت که ریحانا تحت حمایت تمام اعضای تیم و منابع این شرکت قرار دارد؛ همچنین در ادامه اضافه کرد: «همه میدونن که ریحانا یک خواننده ی شگفت‌انگیزه اما در طی همکاریمون تحت عنوان «فنتی بیوتی» متوجه شدم که اون یک موسس واقعی، یک مدیر برتر و یک رهبر تاثیرگذاره! »

برند آرایشی این خواننده، فنتی بیوتی، در پایان سال ۲۰۱۸ به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو رسیده و بدلیل اختصاصی بودنش مورد ستایش همگان قرار گرفته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی