آلبوم گیتاریست Animal Collective ماه مارس منتشر می شود

مدیر وبسایت

رسانه نوا – گیتاریست گروه دیکین با نام مستعار جاش دیب شنبه ضبط آلبوم جدید گروه را تمام کرد، بنابراین حالا او می تواند اولین آلبوم انفرادی خود را به اتمام رسانده و آن را دسترس عموم قرار دهد.

گرچه او ابتدا وعده داده بود این آلبوم را در ماه فوریه منتشر می کند، با انتشار یک پیام جدید به طرفداران خود گفت که انتشار این آلبوم به اواسط ماه مارس منتقل شده است.

علت اصلی این تاخیر تغییر از سی دی به نوار کاست است.  دیکن احساس نمی کند سی دی دیگر آن شی هیجان انگیز گذشته باشد. او همچنین قول داد پس از یک دوره که آلبوم فقط در فروشگاه ها منتشر شد، به صورت دیجیتالی در آیتونز هم در دسترس قرار گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد «تمام تلاش خود را برای ضبط این آلبوم انجام داده و بصورت شبانه روزی برروی آن کار کردم تا هرچه سریع تر به دست شما طرفداران برسد. اکنون که این کار روزهای پایانی خود را طی می کند، بسیار هیجان زده هستم و از این پس در هر زمان ممکنی به تولید موسیقی می پردازم. چنین اقدامی پرمعنی ترین اتفاق در زندگی من بوده است»

همزمان با این به روز رسانی،  او همچنین یک عکس جدید در اینستاگرم با عنوان «حافظه صحبت می کند» به اشتراک گذاشته است که اشاره به عنوان و جلد آلبوم او دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی