بهترین آهنگ های ۱ ماه گذشته در جهان

علی رهبری

رسانه نوا – لیست بهترین آهنگ های موسیقی ماه آگوست همراه با صداهای تازه و تغییرات بزرگ در تیم ها و اعضای جدید منتشر شد. همچنین تک آهنگی جدید از یکی از متمایزترین خوانندگان موسیقی راک، به همراه چندین مجموعه آرشیوی و زنده روانه بازار گردید.

گروه Dead Daisies با آلبوم “Make Some Noise” بازگشت، که به صورت تصادفی با تور تجدید دیدار گروه یک زمان شد.

گیتاریست داگ آلدریچ مسئولیت کار را گروه the Daisies به جای ریچارد فورتوس بر عهده گرفت و به دیوید لوی و جان کوربی پیوست. او همچنین سابقه همکاری با تهیه کننده مارتی فردریکسن را دارد. این آلبوم ۱۲ آهنگ جدید شامل ۱۰ آهنگ اصل و کاور از آهنگ هایی که The Who و گروه Creedence Clearwater Revival منتشر کردند، است.

گروه Blackfoot تغییری در اعضای خود داشته است. در واقع این گروه جنوب شهری هم اکنون کار خود را تحت سرپرستی گیتاریست Lynyrd Skynyrd انجام می دهد. او گیتاریست و خواننده تیم روسی، نوازنده گیتار و خواننده ریک راسوسکی، نوازنده باس برایان کارپنتر و نوازنده درام مت آناستازی را استخدام کرده است تا گروه Blackfoot را به سمت پیشرفت هدایت کند.

ان ویلسون دومین آلبوم انفرادی خود را پس از جدایی از Heart منتشر خواهد کرد. این آلبوم با همکاری گیتاریست کرگ بارتوک تهیه می شود و شامل کاور آهنگ هایی از پیتر گابریل و جیمی هندریکس است. در طرف دیگر، طرفداران می توانند آثار Beach Boys را بررسی کنند. اطلاعات بیشتر در این مورد و دیگر نسخه های راک کلاسیک به زودی منتشر خواهد. با اطلاعات تکمیلی از رسانه نوا همراه باشید.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی