تکذیب خبر احتمال جدایی فرگی از گروه

انيسا رئوفي

رسانه نوا – یکی از سخنگویان فرگی به مجله‌ی بیلبورد گفت خبرهایی که درباره‌ی جدایی فرگی Fergie از گروه بلک‌ آی پیز Black Eyed Peas شایعه شده دقیق نیست. او گفت: «هرچند فرگی در حال حاضر مشغول تولید یک آلبوم انفرادی است و بسیار مشتاق است طرفدارانش موسیقی جدید او را بشنوند… اما همچنان عضوی از بلک آید پیز است و رابطه‌ی خوب و دوستانه‌ای با دیگر اعضای این گروه دارد»
فرگی از پنج سال پیش تا کنون آهنگ جدیدی با این گروه ضبط نکرده و آخرین باری که به عنوان عضوی از گروه بلک آید پیز روی صحنه رفته به سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد.
سه روز قبل یعنی اول جون مجله‌ی اینترنتی Ahlan خبر ترک گروه توسط فرگی را منتشر کرد. خبرنگار این سایت قبل از اجرای بلک آید پیز در مراسم افتتاحیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا با اعضای گروه گفتگوی کوتاهی کرد و سخنان ویل.‌آی‌.ام درباره‌ی جدایی فرگی را اینچنین بازتاب داد: «از ابتدای تاسیس این گروه همیشه خوانندگان مختلفی با ما روی صحنه آمده‌اند خوانندگانی مثل میسی گری، ایسترو، دبی نوا و فرگی. در آلبوم اِلِفانک Elephunk (یکی از موفق‌ترین آلبوم‌های گروه و اولین حضور فرگی) چندین خواننده‌ی زن حضور پیدا کردند. قطعا در آن آلبوم فرگی خواننده‌ی ویژه‌ای بود اما بعضی قطعات مثل لاتین گِرل و ریکوئست لاین توسط دبی نوا و میسی گری خوانده شدند. ما همیشه با خوانندگان خوبی کار می‌کنیم»
در ادامه‌ی خبر از اینکه ویل.‌آی‌.ام نام فرگی را در کنار خوانندگان پیشین گروه گذاشت نتیجه گرفته شد که گروه به نوعی خبر پایان همکاری با این خواننده را می‌دهد.
البته ویل.آی.ام در پاسخ به این سوال که آیا امکان جایگزین شدن فرگی با خواننده‌ی دیگری وجود دارد گفت: «هیچ‌کس قرار نیست جایگزین فرگی شود. در حال حاضر او روی یکی از پروژه‌های شخصی‌اش کار می‌کند و ما مشغول جشن گرفتن بیستمین سالگرد گروه هستیم. ما روی تعدادی از آهنگ‌های او در آلبوم شخصی‌اش همکاری کرده‌ایم. به او افتخار می‌کنیم که لیبل خودش را تاسیس کرده است»
او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نیکول شرزینگر Nicole Scherzinger، با گروه همکاری دارد گفت: «نیکول به نوعی در پروژه‌ی جدید ما حضور دارد اما نمی‌خواهم درباره‌ی نوع حضور او در این پروژه وارد جزئیات شوم»
گروه بلک آی پیز در حال تهیه‌ی رمان گرافیکی‌ای به نام «Masters of the Sun» هستند و حضور نیکول شرزینگر در این پروژه را تنها به صورت هنرمند مهمان تائید کردند.
فرگی بیش از پانزده سال است که در گروه بلک آید پیز حضور دارد و صدایش در اکثر هیت‌های این گروه به گوش می‌رسد. او اخیرا کمپانی ضبط موسیقی به نام Dutchess Music را تاسیس کرده است و در حال حاضر روی آلبوم دومش به نام Double Dutchess کار می‌کند. اولین آلبوم استودیویی انفرادی این خواننده به نام The Dutchess در سال ۲۰۰۶ منتشر شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی