بازیگر نقش «باب دیلن» معرفی شد

سام بورنگ

رسانه نوا – «تیموتی شالامی» به عنوان بازیگر نقش «باب دیلن» خواننده و ترانه‌سرای برنده نوبل ادبیات در فیلم زندگی‌نامه این ستاره موسیقی بازی خواهد کرد.

به گزارش رسانه نوا به نقل از ایسنا، «جیمز منگولد» پس از ساخت فیلم «فورد در مقابل فرای» قصد دارد فیلم زندگی‌نامه «باب دیلن» خواننده و ترانه‌سرای مشهور و برنده نوبل ادبیات آمریکایی را به سینما بیاورد و برای این نقش سراغ «تیموتی شالامی» رفته است.

این فیلم بر اساس کتابی با عنوان «دیلن الکتریک می‌شود» نوشته «الیجا والد» و با فیلمنامه‌ای «جی کاکس» ساخته می‌شود و به زندگی «باب دیلن» و به گذر موسیقی او از فولک به راک می‌پردازد.

«باب دیلن» تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارد و کمپانی فاکس سرچ‌لایت نیز حق ساخت این فیلم را در اختیار گرفته است.

«تیموتی شالامی» هم‌اکنون با فیلم «زنان کوچک» به کارگردانی «گرتا گرویگ» در سینما حاضر است و قرار است در فیلم «تل‌ماسه» به کارگردانی «دنیس ویلنوو» که بازسازی فیلم «فرستاده فرانسوی» ساخته «وس اندرسون» است نیز مقابل دوربین برود.

فیلم زندگی‌نامه «باب دیلن» از جدیدترین فیلم‌هایی است که درباره ستاره‌های دنیای موسیقی ساخته می‌شود. سال گذشته فیلم «راپسودی بوهمی» درباره زندگی «فردی مرکوری» فروش جهانی ۹۰۰ میلیون دلاری را گیشه ثبت کرد و «رامی مالک» برای بازی در نقش اصلی این فیلم برنده اسکار شد. روز گذشته نیز «تارون اگرتون» هم بر بازی در نقش «التون جان» در فیلم «راکت‌من» برنده گلدن گلوب شد.

همچنین قرار است فیلمی جدید درباره زندگی «مایکل جکسون» با تهیه‌کننده فیلم «راپسودی بوهمی» یعنی «گراهام کینگ» ساخته شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی