باب دیلن ۷۶ ساله بیزنس‌من می‌شود!

باب دیلن

رسانه نوا – باب دیلن خط تولید یک نوشیدنی را با نام «دروازۀ بهشت» راه‌اندازی کرد.
او که در سال ۲۰۱۵ برای دریافت یک نام تجاری در حوزۀ تولید نوشیدنی‌های الکلی ثبت نام کرده بود نظر مارک بوشالا از تولید‌کنندگان قدیمی و صاحب‌نام این محصولات را جلب کرد و در نهایت همکاری آن دو شکل گرفت. به گزارش نیویورک تایمز خط تولید دروازۀ بهشت شامل سه نوع نوشیدنی الکلی است.
دیلن در بیانیه‌ای گفت: «قصد ما [دیلن و بوشلا] این بوده که مجموعه‌ای از این نوشیدنی‌ها را خلق کنیم که به روش خودشان حکایتی را روایت می‌کنند. من سال‌ها سفر کرده‌ام و این فرصت را داشته‌ام که برخی از بهترین نوشیدنی‌های دنیا را امتحان کنم. این نوشیدنی فوق‌العاده است.»

تصویر روی بطری‌ها سایۀ چند چرخ ارابه و یک کلاغ است و هر بطری حدود ۵۰ تا ۸۰ دلار قیمت دارد. هر ساله چند نسخه محدود از این نوشیدنی در بطری‌های سرامیکی که با نقاشی رنگ روغن و آب‌رنگ دیلن تزئین شده تولید و عرضه خواهد شد. اولین مجموعه از این بطری‌های ویژه سال آینده تولید می‌شود و حدود ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

همچنین بوشلا دربارۀ این همکاری گفت: «دیلن کیفیاتی دارد که برای چنین تولیدی فوق‌العاده بود. او زیبایی‌شناسی فوق‌العاده‌ای دارد و یک امریکایی اصیل و واقعی است. او کارها را آنطور که دوست دارد انجام می‌دهد و من فکر می‌کنم این روحیه برای کاری که ما انجام می‌دهیم مناسب است.»
او همچنین اضافه کرد: «برای آنهایی که از شنیدن این خبر غافلگیر شدند باید بگویم که حتما دیلن را به خوبی نمی‌شناسند چون آنهایی که او را به خوبی می‌شناسند می‌دانند او همیشه کارهایی می‌کند که دیگران به هیچ‌وجه انتظارش را ندارند.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی