بون جاوی: از کودکی در انتظار امروز بودم!

بون جاوی

رسانه نوا – شب گذشته ۱۵ اپریل ۲۰۱۸ مصادف با ۲۶ فروردین ۱۳۹۷، بون جووی، خواننده و ترانه‌سرای امریکایی در مراسم باشکوهی در کلولند به جمع اعضای «تالار مشاهیر راک اند رول» پیوست.
به گزارش مجلۀ رولینگ استون، هاوارد استرن، مجری رادیو، گروه بون جووی را معرفی و روی صحنه دعوت کرد و به هر کدام از اعضای گروه زمانی برای سخنرانی دربارۀ ۳۵ سال فعالیت هنری‌شان داده شد.

بون جووی در این مراسم به اعضای سابق گروه پیوست. الک جان ساچ، نوازندۀ بیس که در سال ۱۹۹۳ گروه را ترک گفت و ریچی سامبورا گیتاریست گروه که سال ۲۰۱۳ از آنها جدا شد همراه سایر اعضای گروه؛ تیکو تورس (درامر) و دیوید برایان (کیبوردیست) همگی روی صحنه آمدند و در این افتخار بزرگ سهیم شدند.

بون جووی در این مراسم، سخنرانی خود را اینطور آغاز کرد: «من این سخنرانی را از اولین‌باری که روی راه‌پله‌های خانۀ دوران کودکی‌ام جارو [به جای گیتار] دستم گرفتم و خواندم آماده کرده‌ام. بعضی وقت‌ها سخنرانی‌هایی که آماده می‌کردم تشکرآمیز بود و گاهی … [اعتراض‌آمیز] »

«همه کسانی که روزی در پارکینگ خانه‌شان ساز می‌زدند یک گروه راک بزرگ را آرزو دارند و من هم فرقی نداشتم. من در زیرزمین خانۀ رفیقم و حیاط خلوت شروع کردم. ما در یک برنامۀ استعدادیابی محلی شرکت کردیم و دوم شدیم. کم‌کم وارد کلاب‌ها شدیم که آن زمان برایمان اتفاق بزرگی بود.»
جان بون جووی پس از مرور تاریخچۀ گروه گفت: «مسئله فقط زمان است. چون زمان ارزشمندترین چیزی است که داریم. من از همۀ هم‌گروهی‌هایم به خاطر زمانی که با هر کدام سپری کردم تشکر می‌کنم، الک، ریچی، هیو، تیکو، دیوید از شما سپاسگذارم…»

بون جویی در دسامبر سال گذشته در پاسخ به خبر نامزد شدن گروه برای ورود به تالار مشاهیر گفت: «واقعا خوشحالم، بدیهی است، آرامش پیدا کرده و متواضعانه [خرسندم]»

در مراسم تالار مشاهیر امسال ردیو هد، کیت بوش، جوداس پریست، دپش مود و چند هنرمند و گروه دیگر نیز نامزد بودند و در مراسم به فعالیت‌های هنری آنها اشاره و ادای احترام شد. بون جووی در پاسخ به سوال گزارش‌گرانی که نظرشان را دربارۀ سایر کاندیداها جویا شده بودند گفت: «به نظرم همۀ کسانی که نامزد شده‌اند شایستۀ ورود به تالار هستند.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی