کریس ریا حین اجرای زنده بیهوش شد

رسانه نوا – شب گذشته، کریس ریا که در شهر آکسفورد کنسرت داشت، روی صحنه بیهوش افتاد و سریعا به بیمارستان منتقل شد.

طرفداران این ستارۀ پیش‌کسوت راک این خبر را در حساب‌های توئیتری خود گذاشتند و به اشاره کردند که ریا تلاش کرد با گرفتن میکروفون از افتادنش جلوگیری کند اما موفق نشد و از پشت روی صحنه افتاد. او تقریبا ۴۵ دقیقه از اجرای خود را سپری کرده بود که این اتفاق روی داد. آمبولانس ساعت ۹:۳۰ شب گزارشی از این حادثه دریافت کرد و وی را از سالن به بیمارستان انتقال داد.

یکی از مخاطبانی که همراه همسرش در این اجرا حضور داشته به پرس اسوسیشن گفت: «ریا پشت میکروفون ایستاده بود و گیتارش دستش بود. او مدام دست چپش را تکان می‌داد. انگار که مشکلی داشت. بعد جلو آمد و سعی کرد میکروفون را با دست چپ بگیرد. میکروفون از سمتی به سمت دیگر تاب می‌خورد. اول فکر کردم میکروفون مشکلی دارد و او سعی می‌کند آن را ثابت نگه دارد. بعد سه چهار قدم عقب رفت و به پشت روی صحنه افتاد. هیچ‌کس آنجا نبود که او را بگیرد. تقریبا دو دقیقه آنجا بود تا عوامل پرده را بکشند و اجرا را متوقف کنند.»

او همچنین اضافه کرد: «ریا صحیح و سالم به‌نظر می‌رسید. برای هر قطعه گیتار عوض می‌کرد و به‌نظرم بهتر از همیشه ظاهر شده بود.»

ریا در سال ۲۰۰۱ دچار سرطان لوزآلمعده شد و پزشکان لوزالمعده او را خارج کردند. او در سال گذشته دچار سکته مغزی نیز شده بود. براساس آخرین گزارش از مرکز آمبولانس، این موزیسین ۶۶ ساله در حال حاضر در وضعیت پایداری به‌سر می‌برد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی