برگزاری تور مشترک دیپ پرپل و جوداس پریست

دیپ پرپل و جوداس پریست

رسانه نوا – دو گروه «دیپ‌پرپل» و «جوداس‌پریست» که جایگاه برجسته‌ای در موسیقی راک دارند در سال جاری میلادی تور مشترکی را برگزار می‌کنند.
تور مشترک دیپ پرپل و جوداس پریست در امریکای شمالی از روز ۲۱ آگوست در سینسناتی در ایالت اوهایو آغاز شده و در روز ۳۰ سپتامبر و پس از ۲۴ اجرا در سالن تویوتا در وتلندِ کالیفرنیا به پایان می‌رسد. این تور علاوه بر ایلات‌های مختلف امریکا در دو شهر مونترال و کبک کانادا هم اجرا خواهد داشت.
دیپ‌پرپل برای معرفی هرچه بیشتر آلبوم «InFinite» که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، این تور را برگزار می‌کند. «جوداس پریست» هم به اجرای قطعات آلبوم «Firepower» می‌پردازد که همین ماه گذشته روانه بازار شد.

آلبوم «InFinite» بیستمین آلبوم استودیویی گروه «دیپ پرپل» است که هفتم آپریل سال ۲۰۱۷ منتشر شد . بعد از انتشار آلبوم گروه دیپ پرپل توری با عنوان «تور خداحافظی طولانی» برگزار کرد. یان پیس (نوازنده درامز) که از سال ۱۹۶۸ این گروه را همراهی کرده بود، دچار آسیب دیدگی دست راست شده بود و در حین برگزاری تور در مصاحبه‌ای گفته بود شاید این آخرین تور گروه باشد. اما حالا در سال ۲۰۱۸ دوباره این گروه روی صحنه خواهد رفت البته باید دید یان پیس ۶۹ ساله گروه را همراهی خواهد کرد یا نه.

از طرف دیگر گروه جوداس پریست ماه گذشته با انتشار آلبوم «Firepower» بار دیگر نظر منتقدان را به خود جلب کرد. این آلبوم همچنین در هفته اول خود در رتیه پنجم آلبوم‌های پرفروش (بر اساس جدول بیلبورد) ایستاد و به طور کلی یکی از موفق‌ترین آلبوم‌های جوداس پریست محسوب می‌شود.
همراهی دو ابرگروه راک در دهه‌های ۱۹۶۰ (دیپ پرپل) و ۱۹۷۰ (جوداس پریست) شکل گرفته‌اند از اتفاقا جذاب سال‌های اخیر برای علاقمندان موسیقی راک و متال است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی