خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی برای یک تک آهنگ!

سام بورنگ

رسانه نوا – یک ترانه‌نویس اهل فیلادلفیا موفق به گرفتن حکم خسارت ۴۴ میلیون دلاری (بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان) برای یک تک آهنگ شد!

به نقل از واشنگتن تایمز، یک ترانه‌نویس اهل فیلادلفیا موفق به گرفتن حکم خسارت ۴۴ میلیون دلاری (بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان) برای یک تک آهنگ از «آشِر» شد.

هیأت منصفه دادگاه، هفته گذشته مبلغ ۴۴ میلیون دلار را بابت خسارت برای «دنیل مارینو» در نظر گرفت. قبلا مقرر شده بود تا همکار آهنگسازش «ویلیام گوئیس» در این پروژه مبلغ ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار بابت جبران خسارت و مبلغ ۲۰ میلیون و ۲۵۰ هزار دلار بابت خسارت جزایی به وی بپردازد.

البته هفته گذشته با کمپانی «دسترو موزیک» به مالکیت «دانته بارتون» به عنوان مدافع پرونده، توافق شد این کمپانی ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار به مارینو بپردازد که مجموع این پرداخت‌ خسارت‌ها ۴۴ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار می‌شود.

طرح دعوی اولیه این آهنگساز به اثر وی با عنوان «دختر باشگاه» باز می‌گردد. مارینو می‌گوید او بیشتر بخش‌های این آهنگ را ساخته که شامل پارتیتور گیتار، تمپو و آکوردهای آن است.

این آهنگ در سال ۲۰۰۴ توسط «آشِر» ضبط شد و به «دختر بد» تغییر نام داده شد. البته در طرح دعوی و روند دادرسی نامی از «آشِر» برده نشده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی