دی اشنایدر از انتشار آلبومی انفرادی خبر داد

علی رهبری

رسانه نوا – دی اشنایدر، خواننده گروه Twisted Sister، آلبومی انفرادی به نام “We Are the Ones” را در ماه اکتبر منتشر خواهد کرد. این آلبوم کوتاه شامل قطعه هایی از آلبوم “We’re Not Gonna Take It” است که در سال ۱۹۸۴ منتشر شد.

تاریخ انتشار دقیق این آلبوم، لیست آهنگ ها و کاور آرت آن هنوز فاش نشده است، اما به گفته مطبوعات شامل آهنگ های “synth-driven”، “Close to You”، “soaring”، “Superhero”، “So What”، و “Head Like a Hole” است.

اشنایدر برای توضیح آلبوم خود می گوید: «نمی توانید از دیگران انتظار داشته باشید که کار شما را بپسندند، در صورتی که خودتان کار خودتان را نمی پسندید. من باید اول خودم به آن باور داشته باشم تا انتظار داشته باشم دیگران آن را باور کنند. زمانی که شما در حال ساخت آلبوم جدیدی هستید، در واقع در حال انتشار بیانیه ای هستید که لازم است به اندازه ای محکم باشد تا بتوانید پشت آن بایستید و از آن احساس قدرت کنید. بنابراین وقتی که این راه را شروع کردم، کمی دلسرد بودم. اما پس از تولید ۴ آهنگ با خودم گفتم که جای من همین جاست و باید همین کار را انجام دهم. این موسیقی است که من از آن هیجان زده می شوم و دلم می خواهد به صورت زنده اجرا کنم.»

گروه Twisted Sister، که سال گذشته  ای. جی. پرو نوازنده درام خود را از دست داد، در حال آماده سازی برای اجرای آخرین تور خود در تابستان است.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

این عکسی ک گذاشتی دی اشنایدر نیست وااااااای خدا من خودم طرفدار تویستد سیسترم اون البوم stay hungry نه were not gonna take it اون خودش یک اهنگ از اون البومه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی