درامر گروه پنترا درگذشت

رسانه نوا – وینی پاول درامر گروه پنترا در ۵۴ سالگی درگذشت.او و برادرش دایمبگ دارل بنیانگذاران گروه پنترا در سال ۱۹۸۱ بودند. این خبر از طریق بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک این گروه منتشر شد.

در این بیانیه آمده است:«وینسنت پاول ابوت با لقب وینی پاول درگذشت. پاول را بیشتر به عنوان درامر گروه پنترا می‌شناختیم. خدایش بیامرزد».

همچنین در این بیانه از طرفداران گروه و این هنرمند درخواست شده که به خانواده او احترام بگذارند:« در حال حاضر جزئیات بیشتری اعلام نشده است. درخواست خانواده وینی از شما ین است که در این شرایط به فضای خصوصی آنها احترام بگذارید.»

هزاران نفر از طرفداران با حانواده او ابراز همدردی کردند هم‌چنین تعداد زیادی از هنرمندان هم نسل او از این واقعه با تاسف یاد کردند.

دیو ماستین چهره افسانه‌ای موسیقی متال در تویتر خود نوشت: « من با خبر مرگ دوستم وینی پاول از خواب بیدار شدم! قهرمان دیگری از موسیقی متال خیلی زود ما را ترک کرد. از طرف من به دارل [برادر وینی] سلام برسان. در آرامش بخواب دوست من».

کریستین سی.سی کما ، درامر گروه «Black Veil Brides» هم در تویتر نوشت: خبر مرگ وینی پاول افسانه‌ای را شنیدم. این اتفاق مرا بسیار غمگین و عصبانی کرد. او با آغوش باز مرا در آغاز فعالیت‌هایم همراهی کرد. به خاطر خاطرات زیبا و به خاطر ترانه‌های افسانه‌ای ت از تو ممنونم. ما واقعا دل تنگ تو خواهیم بود.

گروه‌ها و هنرمندان دیگری همچون سباستین باخ، آنترکس، دیوین تاونسند و … به این اتفاق واکنش نشان دادند.

گروه پنترا در سال ۱۹۹۰ و با آلبوم «کابوی‌هایی از جهنم» به جریان اصلی موسیقی راه پیدا کرد. بعد از اینکه گروه در سال ۱۹۸۷ فیل آنسملو را به عنوان خواننده استخدام کرد، این اتفاق رخ داد. در سال ۲۰۰۳ گروه فعالیت خود را پایان داد. یک سال بعد وینی و دارل توری در ایالات متحده برگزار می‌کردند که با مرگ دارل به پایان رسید. آنها در کلاب بزرگی با نام آرلوسا ویلا در اوهایو در حال اجرای برنامه بودند که مردی با نام ناتان کیل روی صحنه پرید و با برتای ۹ میلیمتری‌اش ۵ گلوله به سر دارل شلیک کرد. در این واقعه سه نفر دیگر هم کشته شدند.

به مدت دو سال وینی فعالیت خاصی انجام نداد و از سال ۲۰۰۶ به عنوان درامر گروه «Hellyeah» شروع به فعالیت کرد. «Hellyeah» در واقع یک سوپرگروه بود و در کنار وینی، چد گری و گرگ تیبت (خواننده و گیتاریست گروه مودوین) و تام مکس‌ول و جری موناتو (گیتاریست و بیسیست گروه ناتینگ فیس) حضور داشتند. آخرین اثری که از وینی منتشر شد آلبوم «Unden!able» از همین سوپر گروه بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی