تایید حضور جیمز هتفیلد در آلبوم جدید Heart

مدیر وبسایت

رسانه نوا – شانزدهمین آلبوم Heart، به نام “Beautiful Broken”، رسما معرفی شد و برای انتشار در ۸ جولای برنامه ریزی شده است. همچنین طبق شایعات بوجود آمده، جیمز هتفیلد، از اعضای گروه متالیکا، در این آلبوم حضور دارد.

جزییات جدید از آلبوم همان چیزی بود که پیش از آن هم می شد حدس زد.

مطبوعات همچنین اشاراتی به لیدرهای گروه وی داشتند. آن‌ها نام ان و نانسی ویلسون را به عنوان رهبران گروه موسیقی وی معرفی کردند. ان در مورد آهنگ ها توضیح می دهد: «در حالی که کار سه آهنگ جدید تمام شده بود، تعداد ۷ آهنگ را دوباره تنظیم کردیم. تنظیم دوباره آن آهنگ ها باعث شد تا بتوانم از لحاظ احساسی با آن ها ارتباط برقرار کنم.»

نانسی هم افزود:«من احساس می کردم این آهنگ ها همه قطعاتی کاملا شاعرانه هستند و از دهه ۸۰ میلادی به زمان ما آمده اند و خشن تر و دیجیتالی تر شده اند. می خواستیم کاری کنیم که آن ها خاص شوند و هم چون خورشید بدرخشند.»

سهم همکاری هتفیلد شامل اولین آهنگ آلبوم است که نسخه‌ای جدید از آهنگی است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. نانسی گفت: «آهنگ جدید از نسخه قبلی خود خیلی بهتر است و مطمئنا با استقبال بیشتری روبه رو خواهد شد. جیمز با الهام از آهنگ قبلی، یک بیت جدید به همراه با پس زمینه سبک راک به آن اضافه کرد که بسیار شنیدنی شده است»

امکان سفارش آلبوم “Beautiful Broken” هم اکنون امکان پذیر است وعلاقمندان می توانند آن را سفارش دهند. در ادامه می توانید لیست کامل آهنگ های این آلبوم را مشاهده کنید:

“Beautiful Broken”

“Two”

“Sweet Darlin’”

“I Jump”

“Johnny Moon”

“Heaven”

“City’s Burning”

“Down on Me”

“One Word”

“Language of Love”

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی