برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با پل مک‌کارتنی

رسانه نوا – پل مک‌کارتنی برنامه‌ای را اعلام کرده است که طی آن در فیسبوک به سوالات علاقمندان به صورت زنده پاسخ خواهد داد و علاقمندان می‌توانند از طریق حساب کاربری فیسبوک این هنرمند سوالاتشان را از او بپرسند.

ستارۀ بزرگ موسیقی پاپ و بازماندۀ گروه سرشناس بیتلز قرار است هفتۀ آینده روز ۲۵ جولای مطابق ۳ مرداد ۱۳۹۷ جلسۀ پرسش پاسخی با دانشجویان موسسه هنرهای نمایشی لیورپول برگزار کند. آغاز این جلسه ۲ بعدازظهر روز چهارشنبه خواهد بود و به مدت یک ساعت ادامه خواهد داشت.

سایر هواداران مک‌کارتنی از سراسر جهان می‌توانند تعدادی سوال را به انتخاب خودشان پیش از شروع جلسه در سایت ثبت کنند که بخشی از آنها انتخاب و پاسخ داده خواهد شد. او همچنین در این جلسه دربارۀ آلبوم جدیدش، «ایستگاه مصر» صحبت خواهد کرد. اطلاعات مربوط به نحوۀ شرکت در این جلسه اینترنتی در حساب کاربری توئیتر مک‌کارتنی قابل دسترسی است.

پل مک‌کارتنی در سال ۱۹۹۶ از جمله بنیانگذاران موسسه هنرهای نمایشی لیورپول (LIPA) بود و همچنان نیز از آن حمایت می‌کند.

مک‌کارتنی اخیرا برای اجرایی در لندن در هفتۀ آینده خطاب به ۳٫۸ میلیون هوادارش فراخوانی داد مبنی بر اینکه ویدئویی کوتاه ضبط کنند و در آن توضیح بدهند که چرا شایستۀ شرکت در این اجرا هستند. تاریخ و سالن این اجرا هنوز اعلام نشده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

این اخبار هر دو چندی پس از انتشار خبر آلبوم جدید این هنرمند به نام «ایستگاه مصر» اعلام شد که ۷ سپتامبر روانۀ بازار می‌شود. دو قطعه به نام‌های Come On To Me و I Don’t Know تا کنون از این آلبوم به صورت تک‌آهنگ منتشر شده است.

مک‌کارتنی همچنین اخیرا خواهان ایجاد تغییر در قوانین کپی‌رایت شده است. او اوایل ماه جاری میلادی نامه‌ای سرگشاده به پارلمان اروپا نوشت و در آن شرح داد که قوانین مربوط به حقوق معنوی آثار هنری نیازمند تغییر است و خواهان ایجاد تغییرات در این قوانین شد. او در بخشی از این نامه نوشت: «موسیقی و فرهنگ مهم هستند. آنها قلب و روح جامعه هستند. و همینطور خودبه‌خودی تولید نمی‌شوند بلکه نیاز به کار زیاد و نیروی انسانی زیادی دارند. مهم است که بدانیم موسیقی در سراسر اروپا اشتغال آفرینی می‌کند، باعث رونق اقتصادی می‌شود و ابداعات دیجیتالی پدید می‌آورد.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی