جو پری به تور Hollywood Vampires بازگشت

علی رهبری

رسانه نوا – طی روزهای گذشته در رسانه نوا خواندید که جو پری به دلایل خستگی و کم آبی که ناشی که از فشار کار می شد، موقتا از تور Hollywood Vampires جدا شد. اما حالا پس از جدایی تقریبا دو هفته ای او شب گذشته به این تور بازگشت و در اجرای کنسرت حضور یافت.

این کنسرت در سالن ویل در رونرت پارک، کالیفرنیا برگزار شد.

آن‌ها شب گذشته چند دقیقه از آهنگ “Come Together” گروه بیتلز را با خوانندگی آلیس کوپر اجرا کردند. پری در طول اجرای آهنگ تعدادی نت هم از خود اضافه کرد. پس از این اجرا جانی دپ دست او را گرفت و بلند کرد.

پری پس از این که در کنسرت سالن آمفی تئاتر در بروکلین، نیویورک یک آهنگ اجرا کرد، به پشت صحنه رفت که در اثر خستگی و کم آبی از حال رفت. این اجرا به همراهی رابرت دلیو از گروه Stone Temple Pilots و مت سورم از گروه Guns N’ Roses بود. او پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شد و تصمیم گرفت که ادامه همراهی با تور را پس از بهبودی کامل از سر بگیرد.

تور The Hollywood Vampires تا تاریخ ۲۵ جولای هر شب ساعتی را در پاسو روبلز، کالیفرنیا رزرو کرده و کنسرت اجرا می کند. پس از آن، پری زمان بیشتری دارد تا دوباره تمرین کند و خود را برای اجراهای اصلی آماده نماید. در ۲۹ سپتامبر گروه Aerosmith تور ۱ ماه خود را در آمریکا جنوبی و مکزیک پایان می دهد و احتمالا برای برگزاری برنامه ای مشترک به خاطر خداحافظی استیون تایلر با هم یکی می شوند. اما پری خیلی از این بابت مطمئن نیست.

پری گفت: «این کار، یکی از مواردی است که ما به عنوان یک گروه در مورد آن صحبت کردیم، اما نمی دانم که باز هم در مورد آن صحبت خواهیم کرد یا خیر. این همان فلسفه ای است که ما همیشه داشتیم.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی