جو پری به دلیل خستگی و کم آبی به بیمارستان منتقل شد

علی رهبری

رسانه نوا – اگر آن چه که منابع خبری می گویند درست باشد، استیون تایلر حق داشت که جلوی کار جو پری، همکار خود در گروه Aerosmith را بگیرد. فشار کاری زیاد منجر به از حال رفتن او در پشت صحنه اجرای برنامه در تور Hollywood Vampires در ۱۰ جولای در بروکلین شد.

پری پس از این اتفاق در بیمارستان بستری شد و شایعات زیادی ایجاد شد که او ایست قلبی کرده است. اما او اعلام کرد که در شرایط ثابت جسمانی به سر می برد، ولی بیماری او هرگز توضیح داده نشد. حالا به نظر می رسد منابع شبکه رادیو پریمایر دریافتند که «نرکیبی از خستگی و کم آبی» دلایل بیماری پری بوده است.

پری ابتدا به بیمارستان Coney Island برده و سپس به بیمارستان Columbia Presbyterian در منهتن منتقل شد و بعد از بهبودی مرخص گردید. به گزارش نوا، او هم اکنون در خانه خود در کالیفرنیا در حال استراحت است ضمن اینکه تور The Hollywood Vampires هم از آن زمان به بعد بدون او ادامه دارد.

تایلر، که گروه Aerosmith را در سال ۱۹۷۰ با پری تشکیل داد، هفته گذشته با بیان این که آن‌ها در هر برنامه بیش از ۸ یا ۹ دور اجرا می کنند و فشار زیادی به خودشان می آورند، تشخیص مشابه و زودهنگامی را برای هم تیمی دیرین خود داد. او همچنین گفت که اعضای این تور باید بدانند که دیگر مانند گذشته جوان نیستند و باید حجم کار خود را کاهش دهند.

پری، تور Hollywood Vampires را با حضور آلیس کوپر و بازیگر سرشناس هالیوود جانی دپ در زمان تعطیلات گروه Aerosmith در سال گذشته آغاز کرد. در حالی که در همین زمان، تایلر تنها یک آلبوم انفرادی با مضنون موسیقی کانتری منتشر کرد. تور Hollywood Vampires همچنین با حضور مت سوروم از گروه Guns N’ Roses و ولوت رولور و رابرت دلئو از گروه Stone Temple Pilots دنبال می شود. انتظار می رود که پری دوباره به تور بازگردد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی