رفقای قدیمی در نقش‌های خیر و شر

رسانه نوا – جانی دپ، بازیگر سرشناس امریکایی در موزیک ویدئوی جدیدی از مرلین منسون یکی از دو نقش اصلی را بازی کرد.


موزیک ویدئوی جدید منسون برای قطعۀ SAY10 ساخته شده است. این قطعه متعلق به دهمین آلبوم استودیویی منسون است که به تازگی منتشر شد. پیش از این موزیک ویدئویی برای قطعۀ دیگری از این آلبوم نیز ارائه و مورد توجه قرار گرفته بود.
در این موزیک ویدئو دپ و منسون که چهره‌شان را با رنگ پوشانده‌اند یکی در لباس سفید (دپ) و دیگری در لباس سیاه ظاهر می‌شوند و در واقع نمایندۀ استعاری خیر و شر هستند.
منسون با چند جملۀ استعاری و مبهم دربارۀ این اثر صحبت کرده است از جمله می‌گوید: «بعد از اینکه تمام بالن‌ها از بین رفتند و چاله‌های ایده‌آلیسم آنها را بلعیدند به‌دنبال همدردی من نباشید. من آمده‌ام تا همه آنچیزی بشوم که به آن محکوم شده‌ام – نه آنچه واقعا هستم – و به‌خاطر آن چیزی که شما مرا به آن وادار کردید سرزنش بشوم… شلیک‌هایی که شما می‌شنوید از دهانی است که به یک اسلحه تبدیل شده است. اسم آن را هنر نگذارید…»
ماه گذشته منسون در اجرایی در نیویورک به‌خاطر ریختن بخشی از دکور صحنه آسیب دید و در بیمارستان بستری شد. در پی این حادثه او مجبور به لغو ۹ کنسرت از اجراهای تور آلبوم جدیدش شده است.
کارگردان این ویدئو فیلم‌ساز سرشناس، بیل یوکیچ است که تا کنون برای ستارگانی همچون بیانس، خلیفا، مارون فایو و متالیکا موزیک ویدئو ساخته است.
جانی دپ که خود موسیقی را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند با منسون دوستی صمیمانه و دیرینه‌ای دارد و پیش از این نیز با او در آلبوم و اجرای زنده همکاری داشته است. علاوه بر این دپ تا کنون در موزیک ویدئوهای دیگر نیز ظاهر شده است. از جمله در موزیک ویدئوی Into the Great Wide Open اثر تام پتی و It’s A Shame About Ray اثر The Lemonheads.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی