طرفداران جاستین بیبر خواهان لغو اجرای او در لندن هستند

انيسا رئوفي

رسانه نوا – طرفداران جاستین بیبر به دنبال حادثه‌ی منچستر با توجه به اینکه این حمله‌ی انتحاری کنسرتی با مخاطبان بسیار جوان را هدف گرفته بود، از او خواهش کردند کنسرت لندن را لغو کند.بیبر، خواننده‌ی ۲۳ ساله‌ی کانادایی قرار است در ماه جولای در هاید پارکِ لندن که محل سرباز برگزاری کنسرت است اجرا داشته باشد اما طرفداران او به صفحات او در شبکه‌های اجتماعی هجوم آورده و نوشته‌اند که این اجرا باید به خاطر حفظ جان بیبر و مخاطبان او لغو شود.
یکی از طرفداران او در صفحه‌ی اینستاگرام اسکوتر براون، مدیر برنامه‌های بیبر نوشته: «کنسرت جاستین در لندن را لغو کنید! ما می‌خواهیم او در امان باشد»
براون همچنین مدیربرنامه‌ی آریانا گرانده ۲۳ ساله است. خواننده‌ای که اکثریت هواداران او را دختران نوجوان تشکیل می‌دهند و روز دوشنبه کنسرتش در منچستر هدف حمله‌ی انتحاری قرار گرفت و ۲۲ نفر کشته و ده‌ها نفر مجروح شدند.
به گزارش وب‌سایت دیلی میل گرانده روز سه‌شنبه به فلوریدا پرواز کرد تا در کنار خانواده‌اش باشد و نماینده‌ی کمپانی مجری کنسرت‌های او تماسی را مبنی بر اینکه آیا تور این خواننده در انگلیس و اروپا ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر، پاسخ نمی‌دهد.
لیان ماری ۲۰ ساله از ایرلند که برای کنسرت ماه آینده‌ی بیبر در دوبلین بلیت تهیه کرده می‌گوید حالا بعد از این اتفاق برای شرکت در این کنسرت تردید دارد و به فروش بلیتش فکر می‌کند. او می‌گوید: «خیلی وحشتناک است این اتفاق می‌توانست برای هر کدام از ما بیافتد و این نشان می‌دهد که شما هیچ‌وقت نمی‌توانید مطمئن باشید در یک کنسرت با چه چیز مواجه می‌شوید»
در سال‌های اخیر برگزاری کنسرت منبع اصلی درآمد برای موزیسین‌ها بوده است. به گزارش پل‌استار (مجله‌ی صنفی در حوزه‌ی برگزاری تورهای موسیقی) ده تور جهانی برتر در سال ۲۰۱۶ مجموعا بیش از ۱٫۶۷ میلیارد دلار درآمدزایی کرده‌اند و ۲۶۸ میلیون دلار از این درآمد به تنهایی از طریق اجراهای بروس اسپرینگ‌استین کسب شده است.
جو رینارتز سردبیر خبری پل‌استار گفت: «به طور موقت هر اجتماع بزرگی از نوجوانان محل نگرانی قرار خواهد گرفت و این نگرانی لزوما مخصوص کنسرت جاستین بیبر نیست. یعنی یک بازی فوتبال در یک دبیرستان یا هر رویداد دیگری در محوطه‌های باز می‌تواند محل نگرانی باشد»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی