«زندگی پابلو» رکورد جدیدی پدید آورد

علی رهبری

رسانه نوا – بعد از دو ماه، آلبوم «زندگی پابلو» اثر جدید کانیه وست در صدر جدول قرار فروش گرفت و رکورد جدیدی از خود بر جای گذاشت.

اثر منحصر به فرد کانیه وست، به نام «زندگی پابلو»، هم چنان در میان ۲۰۰ آلبوم، در صدر بیلبورد قرار دارد.

به گزارش نوا به نقل از وب‌سایت بیلبورد این آلبوم اولین شماره یکی است که ۷۰% آهنگ‌هایش از مجموعه‌های مختلف هستند. این سایت بیان می کند که حضور در چنین جایگاهی در جدول شامل محاسبه «فروش آلبوم های قدیمی، میزان فروش نسبت به آلبوم های معادل (TEA) و همچنین تیراژ فروش نسبت به دیگر آلبوم ها» است. مجموعه ۹۹ میلیونی فروش آلبوم برای هفته پایانی آوریل با افزایش ۶۶ هزار واحد SEA نسبت به آلبوم های دیگرتبدیل شد؛ به طور کلی ۹۴ هزار واحد فروش را در طول این هفته جابه جا کرد.

این آلبوم «هفتمین شماره یک متوالی» از «کانیه وست» است، و تنها حالا بعد از انتشار منحصربفرد آلبوم در هفته های اخیر به این نقطه رسیده است. از آن جایی که این آلبوم اواخر فوریه به تیدال فرستاده شد، تعداد کمی از آلبوم در همان شب در دسترس طرفداران قرار گرفت، اما سریعا فروش عمده آن مهیا شد. تقریبا برای دو ماه، آلبوم فقط به صورت فیزیکی فروخته می شد و خود کانیه گفت که هیچ وقت این آلبوم در فروشگاه‌های اپل برای فروش قرار نمی گیرد، اما هفته قبل، راه های ارتباطی در سرویس‌هایی مانند اپل و اسپاتیفای در دسترس قرار گرفتند، و کاربران را برای خرید به سایت شخصی او ارجاع می دادند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی