چاقو کشی کیت ریچارد برای دونالد ترامپ!

رسانه نوا – کیت ریچارد ستارۀ ۷۴ سالۀ رولینگ استونز در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت دیگر به خودش زحمت خشمگین شدن از چیزی را نمی‌دهد اما آخرین باری که به شدت خشمگین شده ۳۰ سال پیش به خاطر دونالد ترامپ بوده.

به گفتۀ او در تور استیل ویلزِ رولینگ استونز در سال ۱۹۸۹ قرار بود یکی از اجراهایشان را دونالد ترامپ افتتاح کند و او از این قضیه به شدت خشمگین شده و جلوی این کار را گرفته است. او می‌گوید: «چاغوی وفادارم را درآوردم و با شدت توی میز کوبیدم و گفتم “باید از شر این مرد خلاص شوید!”.»
او به شوخی ادامه می‌دهد: «حالا امریکا باید از شر این مرد خلاص شود! بعدا نگویید که بهتان هشدار ندادم!»
چندی پیش میک جگر خوانندۀ گروه رولینگ استونز نیز اظهاراتی سیاسی دربارۀ برکزیت کرده و گفته بود: «من از شرایط موجود خوشحال نیستم. فکر می‌کنم ما همگی در بریتانیا تحت شرایط سختی هستیم و خیلی سخت است بتوانیم متوجه تمام دشواری‌های ناشی از برکزیت باشیم.»
او همچنین به انتخاب آهنگ ترامپ برای مراسم سخنرانی پس از برنده شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: «یک بالاد کسل‌کننده دربارۀ مواد مخدر در چلسی! انتخاب خنده‌داری بود.» دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا پس از برنده شدن انتخابات و ایراد سخنرانی قطعۀ «همیشه نمی‌توانی آنچه را می‌‌خواهی داشته باشی» از گروه رولینگ استونز را برای پخش انتخاب کرده بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی