کشتار در فستیوال موسیقی کانتری

رسانه نوا – در فستیوال موسیقی کانتری Route 91 Harvest، حین اجرای جیسون آلدن، بر اثر شلیک گلوله، ۵۰ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش رسانه نوا، تیراندازی یکشنبه، حدود ساعت ۱۰ شب، به وقت محلی لاس وگاس در نزدیکی محل اجرای کنسرت اتفاق افتاد، برای چند دقیقه صدای صدها شلیک گلوله شنیده شد و افرادی که به فستیوال آمده بودند مجبور به فرار شدند.
ظاهرا مهاجم از طبقات بالای هتل مندلی بی به‌وسیله سلاح خودکار مردم حاضر در کنسرت را هدف قرار داده است.
تعداد کشته‌شدگان که در اخبار اولیه ۲۰ نفر اعلام شده بود هم‌اکنون به بیش از ۵۰ نفر رسیده است و مجروحان بیشتری در حادثه شناسایی شده‌اند.
بر اساس گفته یکی از حاضران در صحنه صدای شلیک بیش از ۵ دقیقه به صورت ممتد شنیده شده است. بسیاری از توریست‌هایی که در این منطقه بوده‌اند در اتاق‌ هتل‌هایشان پناه گرفته‌اند و عده زیادی هم برای مراجعت به محل زندگی‌شان به فرودگاه مک‌کاران رفته‌اند.
طبق گزارش شبکه سی‌ان‌ان این حادثه، مرگ‌بارترین حادثه تیراندازی در تاریخ امریکا بوده است.
بلافاصله پس از حادثه تیمی از افراد پلیس لس آنجلس به هتلی مندلی بی رفته‌اند و طبق گزارش افسر پلیسی که ماموریت را هدایت می‌کرده یکی از مظنونین دستگیر شده و آنها بر این باورند که تیرانداز دیگری در این حادثه وجود نداشته است.
جوزف لومباردو، رئیس پلیس شهر لاس وگاس روز دوشنبه اول وقت، به گزارشگران گفته است بیش از ۵۰ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند. طبق گزارش او مهاجم که استفان پادوک نام دارد ۶۴ ساله است و یک زن آسیایی تبار به‌نام ماریلو دانلی همراه او بوده که هنوز دستگیر نشده و پلیس در تعقیب اوست.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی