لیدی گاگا برای مدتی از موسیقی کناره گیری می کند

انيسا رئوفي

رسانه نوا – لیدی گاگا همزمان با معرفی فیلمش در شبکه‌ی نت‌فیلیکس به نام Gaga 5’2 برای اولین بار از دردی که مدت‌هاست همراهش است گفت.ابرستاره‌ی پاپ در یک کنفرانس مطبوعاتی که به مناسبت آماده شدنِ فیلم Gaga 5’2 برای پخش از شبکه‌ی نت‌فیلیکس در جشنواره‌ی فیلم تورنتو تشکیل شده بود گفت: «می‌خواهم مدتی استراحت کنم».

او صحبتی از مدت زمان این استراحت نکرد و گفت: «استراحت به معنی این نیست که من چیزی خلق نخواهم کرد یا هیچ نقشه‌ای در سر ندارم».

او گفت که می‌خواهد «برای مدتی سرعتش را کم کند و به درمان بپردازد چون این مسئله خیلی مهم است». او همچنین درباره‌ی اجرایش در سوپربالِ امسال گفت این اجرا همانقدر که به نوعی تکریم هوادارانش بود نقطه‌عطفی شخصی و حرفه‌ای برای خودش بوده است. او اضافه کرد: «مهمترین کار و همچنین کار دلخواه من سرگرم کردن و شاد کردن مردم است».

گاگا در این کنفرانس اعلام کرد که اجرای او در سوپربال و فیلمش در نت‌فیلیکس، که در جشنواره تورنتو اکران شد، «حصاری برای محافظت از میراث» او در این ۱۰ سال است. او گفت: «جایی که امروز هستم بسیار خوشایند است چون انسان‌های فوق‌العاده‌ای کنارم هستند».

کریس موکاربل، کارگردان فیلم Gaga: Five Foot Two در این کنفرانس درباره‌ی صحنه‌هایی کلیدی از این مستند صحبت کرد که صحنه‌هایی از دچار شدن ستاره‌ی جوان به دردی مزمن و شدید است و گفت که نه از دست او و نه از دست خود گاگا کاری بر نمی‌آمد.

«[درد] بسیار شدید بود، در یک مقیاس معمول بشری، کنار کسی قرار گرفتن که دردی مثل این را تحمل می‌کند واقعا سخت است. جز فیلم‌گرفتن هیچ‌کاری از دست من برنمی‌آمد»

گاگا همچنین درباره‌ی اینکه برای اولین بار از این درد مزمن صحبت می‌کند گفت که بیان شدنِ این مسئله در فیلم به طرفدارانش کمک می‌کند تا بهتر درک کنند که زندگی یک ستاره آنقدر‌ها هم بی‌نقص نیست و او هم مثل همه مشکلات خودش را دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی