نیل یانگ تمام آثارش را رایگان روی سایتش گذاشت

نیل یانگ

رسانه نوا – نیل یانگ تمام آرشیو موسیقی خود را که طی ۵۰ سال فعالیت حرفه‌ای او شکل گرفته به‌صورت رایگان روی اینترنت گذاشت.
وب‌سایت رسمی این راک‌استار محبوب دسترسی طرفداران او را به کاتالوگ انفرادی او و همچنین آثاری که با کراسبی، استیلز، نش اند یانگ و بوفالو اسپرینگ‌فیلد ضبط کرده است فراهم کرد.

طبق گزارش آپ‌راکس، یانگ انتشار این آرشیو را در یادداشتی خبر داده بود. او در این یادداشت نوشت: «ما [این آرشیو] را فراهم کردیم تا به طرفداران این موسیقی و تاریخ‌نگاران امکان دهیم به تمام موسیقی و آرشیو من در مکان واحدی دسترسی داشته باشند.»

این آرشیو همچنین حاوی تمام آثاری است که یانگ دربارۀ آنها می‌گوید: «هر کدام به دلیلی در زمان خودشان منتشر نشدند، هرچند بسیاری از آنها، طی سال‌های آتی، در آلبوم‌های دیگر به دست مردم رسیدند.»

یانگ همچنین اضافه کرد: «این آرشیو به شکل اسناد پویا طراحی شده است به این معنی که هر قطعه یا فیلم جدیدی که در آینده ساخته شود، به شکل مستمر، به آن اضافه خواهد شد. این آرشیو هنوز کامل نیست و ما همچنان درحال اضافه‌کردن جزئیاتی به آن هستیم.»

غالب آثار ضبط‌شده‌ای که در این آرشیو وجود دارد با بهترین کیفیت ممکن آپلود شده‌اند. یانگ گفت: «[قطعات] با کیفیت عالی (HD) در دسترس هستند و برخلاف روش سرویس‌های استریم، هیچ‌گونه فشرده‌سازی روی آنها صورت نگرفته است. کیفیت عالی زمانی به‌دست می‌آید که پهنای باند شما به‌اندازۀ کافی خوب باشد که بتواند یک قطعه را با بهترین کیفیتی که آپلود شده پخش کند. این بهترین کیفیتی است که می‌توانید داشته باشید.»

دیدگاه شما

1 دیدگاه
ali
پاسخ دادن

ای جانممم،چقدر ایده ی فوق العاده ایی هستش.

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی