بیسیست گروه پنترا و شایعه تشکیل دوباره‌ی گروه

انيسا رئوفي

رسانه نوا – بیسیست سابق گروه پنترا، رکس براون اعلام کرد که برای تشکیل دوباره‌ی گروه به اعضای سابق مبلغ کلانی پیشنهاد شده. البته سال‌هاست که شایعه‌ی شکل‌گیری دوباره‌ی گروه در یک اجرای زنده وجود دارد و گفته می‌شد که زاک وایلد قرار است جای گیتارست گروه یعنی دایمبگ دارل ابوت را بگیرد.
با این وجود، درامر گروه، وینی پل ابوت بعد از کشته شدن دایمبگ در سال ۲۰۰۴ روی صحنه، بارها و بارها این شایعه را رد کرده و گفته است که تشکیل دوباره‌ی گروه امکان ندارد اتفاق بیافتد.
اما براون روز گذشته اعلام کرد که به اعضای باقیمانده‌ی گروه مبلغی پیشنهاد شده که ده برابر از درآمد میس فیتس در جشنواره ریوت سال ۲۰۱۶ بیشتر است و وقتی خبرنگاران اصرار کردند تا پاسخی قطعی برای این پرسش از براون بگیرند که آیا امکان تشکیل مجدد گروه وجود دارد یا نه؟ او پاسخ داد که امکانش بسیار زیاد است.
براون گفته بود: «من واقعا دوست دارم گروه دوباره تشکیل شود دوباره‌ آن قطعات را بنوازیم. اگر همه اعضا دوست داشته باشند قطعا دوباره در یک اتاق دور هم جمع می‌شویم و ساختن موسیقی را آغاز می‌کنیم ولی این بار قطعا متفاوت خواهد بود، چون همه‌ی ما جای خالی را بین‌مان احساس می‌کنیم.»
براون آلبوم سولوی خود را با عنوان Smoke On This در ۲۸ جولای منتشر خواهد کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی