رادیوهد طرفداران را تشویق به استفاده از موبایل کرد

علی رهبری

رسانه نوا – رادیوهد هواداران حاضر در کنسرت ایسلند را تشویق به استفاده از تلفن های همراه شان کرد، تا صحنه های زیبایی ساخته باشند.

قبل از کنسرت آن ها در جشنواره Secret Solstice، آگهی بر روی وب سایت W.A.S.T.E. به تماشاچیان رمز وای فای رایگانی را می داد تا بتوانند از طریق گوشی های همراه خود کنسرت را به راحتی استریم کنند. همچنین یک حساب کاربری وابسته به رادیوهد به نام @doorisnowclosed، جزئیات وای فای و نحوه استفاده از آن را منتشر کرد.

در حالی که رادیوهد طرفداران را به استفاده از تلفن های همراه تشویق می کرد، چندین هنرمند شناخته شده با این ایده مخالف هستند.

ادل نمایشی را در ماه می در ایتالیا متوفق کرد فقط به این دلیل که یکی از طرفداران در حال فیلم برداری بود. ادل به او گفت: «ممکن است فیلم برداری از من را تمام کنی؟ من این جا هستم، در مقابل شما. می توانی در زندگی واقعی از این لذت ببری تا از طریق دوربین خود. این که یک دی وی دی نیست، این یک نمایش واقعی است.»

رادیوهد پس از انتشار آلبوم “A Moon Shaped Pool” در روز ۱۷ ژوئن، در حال مبارزه برای بازگشت به رتبه اول است. فروش این آلبوم در اواسط هفته ۴ هزار نسخه بیشتر از آلبوم “Hot Chili Peppers” بوده است که می تواند در لیست نهایی فروش آخر هفته بیشتر هم باشد.

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

با سلام،
جای آلبومها و اخبار موسیقی ترکی و آذربایجانی در سایت زیبایتان خالی است. مخاطبان این موسیقی پرطرفدار را از دست ندهید.
بدرود

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی