ستاره پاپ باعث سقوط سهام اپلیکیشن مشهور شد

ریحانا

رسانه نوا – بعد از اینکه ریحانا ستارۀ محبوب امریکایی از شبکه اجتماعی اسنپ‌چت به‌خاطر حمایت از خشونت خانگی انتقاد کرد، سهام این شرکت نزدیک به یک میلیون دلار در بازار سقوط کرد.
چند روز پیش ریحانا به خاطر یکی از تبلیغ‌های اسنپ‌چت به این شبکه اجتماعی حمله کرد و در یک استوری از مخاطبانش در اینستاگرام خواست این اپلیکیشن را از دستگاه‌های خود پاک کنند.

تبلیغی که در اسنپ‌چت به نمایش در می‌آمد تبلیغ یک بازی کامپیوتری به نام Would You Rather بود که در آن گفته می‌شد ترجیح می‌دهید به ریهانا سیلی بزنید یا یک مشت به کریس براون.

برای مخاطبان ربط دادن این تبلیغ به ماجرای ناگواری که در سال ۲۰۰۹ برای ریهانا پیش آمد کار دشواری نبود. ریحانا آن سال، توسط کریس براون، نامزدش به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و کارشان به دادگاه کشید.

این تبلیغ واکنش‌های زیادی را در مخاطبان اسنپ‌چپ از جمله ریحانا برانگیخت. او این سرویس را متهم کرد که پولش را برای عادی ساختن خشونت خانگی خرج کرده و با این کار در قربانیان خشونت خانگی ایجاد حس شرمندگی می‌کند. بسیاری از مخاطبان هم در شبکه‌های اجتماعی مختلف اظهار نظر کردند و از اسنپ‌چت به‌خاطر پیام تبلیغاتی ساختن از یک حادثۀ دلخراش انتقاد کردند.

پس از این اتفاق اسنپ‌چت ضمن حذف این پیام بازرگانی، در بیانیه‌ای رسمی از ابرستارۀ پاپ عذرخواهی کرد و نوشت «این تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته و به اشتباه تائید شده بود چون برخلاف سیاست‌های تبلیغاتی ماست.» اما ریحانا این بیانیه را عذر و بهانه دانست و اظهار داشت: «واقعا دلم می‌خواست این کار را یک سهل‌انگاری بدانم اما می‌دانم که به این اندازه احمق نیستید.» اسنپ‌چت بار دوم در پاسخ به ریحانا نوشت: «این تبلیغ شرم‌آور است و هرگز نمی‌بایست در سرویس ما نمایش داده می‌شد.»

اما حالا سی‌ان‌ان از افت ۶ درصدی سهام اسنپ‌چت در بازار سهام خبر داده و مبلغ این زیان را در حدود ۸۰۰ میلیون دلار برآورد کرده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی