سلنا گومز: آدم های زیادی را می شناسم ولی دوستی ندارم

انيسا رئوفي

رسانه نوا – سلنا گومز برای اولین بار درباره‌ی مشکلات روحی-روانی‌اش صحبت کرد و از تاثیرات شبکه‌های اجتماعی و شهرت بر شادی‌اش در زندگی و دوستی‌هایش گفت.

گومز سال گذشته برای مدتی فعالیت خود را در اینستاگرام و توئیتر متوقف کرد. او در آن زمان گفت: «به نظرم با خیال راحت می‌توانم بگویم که اکثر شما بیشتر جزئیات زندگی من را می‌دانید، چه خوشم بیایم چه نیاید. باید متوقفش کنم»
گومز به تازگی در مصاحبه‌ای با Business of Fashion گفت: «اینکه همه‌ی این چیزها از کجا می‌آید یک مساله شخصی است که هر کس به تنهایی باید برای خودش آن را حل کند و بتواند خودش را از آن جدا کند. این یک اعتیاد شده است، یک عادت، آدم باید بتواند ذهنش را طوری تربیت کند که وقتی حرف اشتباهی می‌زند یا کار اشتباهی می‌کند ذهنش به سمت و سوی منفی نرود. اما این یک کاری است که باید تنهایی انجام شود و من برای رسیدن به اینجا باید خیلی از آدم‌ها را در زندگی‌ام از دست می‌دادم.»
این خواننده‌ی جوان همچنین گفت: «شما باید آدم‌هایی را که در دایره‌ی روابطتان هستند بشناسید. من احساس می‌کنم همه را می‌شناسم اما هیچ دوستی ندارم. من فقط سه دوست صمیمی دارم که احساس می‌کنم می‌توانم همه چیز را به آنها بگویم. من هر جا که می‌روم می‌توانم بگویم هی بچه‌ها حالتون چطوره و این خیلی احساس خوبی است که با آدم‌ها در تماس باشی اما داشتن حد و مرز هم مسئله‌ی بسیار مهمی است. باید یک تعداد معدودی را داشته باشید که به شما احترام بگذراند، بهترین‌ها را برای شما بخواهند و شما هم بهترین‌ها را برای آنها بخواهید. شاید مثل آب خوردن به نظر برسد اما خیلی کار سختی است.»
«من می‌بینم که ما به مقدار زیادی از روابط زندگی واقعی دور شده‌ایم و این مسئله کمی نگرانم می‌کند. قطعا من هم فکر می‌کنم شبکه‌های اجتماعی وسیله‌ی فوق‌العاده‌ای برای حفظ ارتباطات است، و می‌شود از طریق آنها چیزهای بیشتری درباره‌ی دنیای خارج از حباب شخصی خودمان یاد بگیریم اما گاهی احساس می‌کنم با اطلاعات زیادی روبه‌رو می‌شویم»
گومز در سال جاری دو قطعه‌ی Bad Liar و Fetish را منتشر کرد و اخیرا هم خبر از اتمام تولید آلبوم سومش داد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی