ستاره موسیقی از خودش تشکر می‌کند!/ من تنها کسی بودم که بیشتر از همه کار می‌کرد

امیروالا وحدتی

رسانه نوا – هروقت که این رپر افسانه‌ای، Snoop Dogg، به یک مصاحبه‌ی تلویزیونی می رود، تمامی جملاتش ارزش شنیدن دارند.

او که این جمعه در برنامه ی معروف الن، مجری مشهور جهانی حضور داشت از انتشار کتاب جدید آشپزی اش! که با همراهی Martha Stewart نوشته خبر داد.

پس از سوال Ellen DeGeneres از اسنوپ مبنی بر تاثیر حضور وی در فرهنگ موسیقی پاپ، پاسخ داد :«من همیشه مثل یک تاج برای کلاس بودم؛ حتی در زمان های کودکی. هیچگاه از متفاوت بودن نمی ترسیدم و توانایی متفاوت بودن را هم داشتم. باید از پیله بیرون میومدم و زندگی و کار خودم رو شروع میکردم. همه چیزم رو به نمایش درآوردم و اجازه دادم تا مردم متوجه بشن که اصلا برای من مهم نیست که شما چه فکری میکنید. من به احساسی که دارم اهمیت می دهم و گاهی اوقات داشتن حس خوب نسبت به خودم باعث شده تا بتوانم احساسات خودم را از راه های مختلف بیان کنم.»

سپس از اسنوپ سوالی درباره‌ی سخنرانی اش در مراسم رونمایی ستاره‌ی هالیوود او در Walk of Fame خیابان مشاهیر، پرسیده شد که گفته بود تنها از خودم تشکر می‌کنم. او نیز اینگونه پاسخ داد :«اون سخنرانی سه دقیقه ای، یک کنش لحظه ای بود؛ احساس کردم مردمی که اونجا حضور داشتند، سازهای زندگی من بودند و وقتی برای گفتن «هیچ چیز» نداشتم. میخواستم برای آنان صحبت کنم و بعد از آن هم می‌خواستم برای خودم حرف زده باشم چون احساس میکردم من تنها کسی بودم که بیشتر از همه کار میکرد و کسی بود که مرزها رو شکست و این اتفاق رو رقم زد پس میخواستم به خودم یک تقدیرنامه داده باشم بدلیل اینکه خیلی اوقات ما فراموش میکنیم که به گذشته ی خودمون نگاه کنیم و من میخواستم از اون لحظه استفاده کنم و بدلیل تمامی کارهایی که در گذشته انجام داده بودم تا به این نقطه برسم، از خودم تشکر کرده باشم.»

این خواننده ۴۷ ساله آخرین آلبوم خود با نام ۲۲۰ را سال گذشته منتشر کرد و مانند تمامی ستاره های بزرگ و تاریخساز هالیوود، یک ستاره با نام خودش در خیابان مشاهیر هالیوود به او اختصاص داده شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی