SoundCloud از سرویس اشتراک ویژه خود رونمایی کرد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – «ساند کلاود» نوعی شبکه اجتماعی جهت به اشتراک گذاری فایل‌های صوتی به شمار می‌رود. این سایت با بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت شده و میلیون‌ها موسیقی شنیده شده، اکنون از سرویس اشتراک غیر رایگان خود رونمایی کرده است.

SoundCloud Go که در صفحه اینستاگرام این وب‌سایت معرفی شده است، قابلیت استریمینگ صوتی بدون تبلیغات، امکان شنیدن آهنگ‌ها بصورت آفلاین و علاوه بر آن امکان دسترسی به آرشیو موسیقی فراتر از سرویس رایگان را برخوردار است. همچنین در کاتالوگ جدید «ساند کلاود» بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه موسیقی بیشتر از آهنگ‌های موجود در Apple Music و Spotify وجود دارد.
این سرویس در حال حاضر تنها برای ایالات متحده آمریکا با قیمت ۹٫۹۹ دلار در ماه برای پلتفرم‌های اندروید و ویندوز و ۱۲٫۹۹ دلار برای پلتفرم iOS در دسترس خواهد بود. همچنین به کسانی که اشتراک ویژه را تهیه می‌کنند، ۳۰ روز نیز اشتراک رایگان هدیه داده می‌شود. با اتمام فاز آزمایشی، سرویس جدید SoundCloud از اواخر سال جدید میلادی برای سایر کشورها نیز قابل دسترس خواهد بود.
گفتنی است «ساند کلاود» در حال تغییر نگاه و نگرش خود نسبت به آینده Music Streaming است. مدیر عامل این شرکت سوئدی، از طراحی پلتفرم جدیدی برای تعامل سازندگان و تولید کنندگان موسیقی با طرفدران و شنوندگان و امکاناتی برای ایجاد ارتباطات جدید، خبر داده است.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

محسن ابراهیم زاده

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد