همکاری «تِیم ایمپالا» با تهیه کننده امی واین‌هاوس

رسانه نوا – براساس گفته‌ی یک تهیه‌کنندهء معتبر آرژانتینی احتمال زیادی وجود دارد که گروه تِیم ایمپالا در آلبوم جدیدشان با مارک رنسون ، همکاری کنند که سابقه کار با امی واین‌هاوس، ادل و پل مک کارتنی را در کارنامه دارد.آخرین آلبوم منتشر شده توسط این گروه که به دست کوین پارکر رهبری می‌شود ال‌پی مفصلی بود که در ماه جولای ۲۰۱۵ به بازار آمد. Currents سومین آلبوم استودیویی گروه است بسیار مورد توجه قرار گرفت.
به‌نظر می‌رسد گروه تیم ایمپالا که ماه گذشته تور خود را در نیویورک به پایان رساند حالا نظر خود را معطوف به خلق چهارمین آلبومش کرده است.
این گمانه‌زنی از فضایی که برای گفت‌وگو درباره این گروه ایجاد شده بود آغاز شد به این ترتیب که یکی از شرکت‌کنندگان خبر داد که دنیل گرینبنک، تهیه‌کننده‌ سرشناس موسیقی درباره فعالیت بعدی گروه تیم ایمپالا در یک شوی رادیویی صحبت می‌کرده است.
این شرکت‌کننده نوشت گرینبنک که جشنواره موسیقی BUE را در بوینس آیرس برنامه‌ریزی می‌کند (در این جشنواره رنسون و پارکر هر دو حضور دارند) گفته «مارک تهیه‌کننده آلبوم بعدی تیم ایمپالا خواهد بود»
تا کنون کوین پارکر(گیتاریست گروه) خود تهیه‌کنندهء سه آلبوم قبلی گروه بوده است.
پارکر و مارک رنسون پیش از این نیز همکاری‌هایی داشته‌اند که از مهمترین موارد می‌توان به قطعهء Daffodils اشاره کرد. این دو هنرمند همچنین اجرای زنده‌ای نیز از این آهنگ با یکدیگر داشتند که در آن از صدای SZA (خواننده دورگه افریقایی-امریکایی) استفاده کردند.
گروه تیم ایمپالا پیش از این اعلام کرده بودند که قصد دارند در سال ۲۰۱۷، به غیر از چند اجرای زنده استراحت کنند. پارکر در نوامبر سال گذشته (۲۰۱۶) گفته بود: «آینده درست مثل یک بوم سفید است. اما این بوم سفید برای من خیلی خوب است چون من همهء رنگ‌ها را دارم»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی