دادگاه بریتنی اسپیرز و ویل.ای.ام را متهم کرد

بریتنی

رسانه نوا – تولیسا کانتاس‌تاولوس دعوای حقوقی علیه ویل.آی‌.ام و بریتنی اسپیرز را که در سال ۲۰۱۲ بر سر آهنگ «Scream and Shout» آغاز شده بود برد.

کانتاس‌تاولوس مدعی بود ترانۀ این آهنگ را که همکاری بریتنی اسپیرز و ویل.آی.آم است در نسخۀ اصلی او با همکاری ویل.آی.ام نوشته و قصد داشته آن را در آلبوم جدیدش، The Female Boss با عنوان I Don’t Give A F..k بگنجاند.

بر اساس گزارش‌های این پرونده، تهیه‌کنندۀ ویل.آی.ام نسخۀ اصلی این اثر را نپسندیده بنابراین این ترانه بعدها توسط خوانندۀ گروه بلک‌ آید پیس با همکاری بریتنی اسپیرز منتشر شده است.

انتاس‌تاولوس پس از انتشار آهنگ Scream and Shout از ویل.آی.ام شکایت کرد و او نیز همکاری تولیسا در تولید این قطعه را تائید کرد و گفت: «حقیقت این است که تولیسا پیش از من این ترانه را نوشته است. اما تهیه‌کننده‌های بیت نمی‌خواستند آهنگشان را به تولیسا بدهند.»

«وقتی این پروژه از تولیسا گرفته و به بریتنی داده شد، تولیسا به‌خاطر اینکه در نوشتن این آهنگ سهم داشت از آنها شکایت کرد. او اظهار کرد که این آهنگ قرار بوده یکی از بهترین آهنگ‌های آلبوم اول او باشد. بنابراین از شکایت خود صرف‌نظر نکرد و در نهایت هم برندۀ این پرونده شد. خواستۀ او این بود که نامش ذیل این قطعه که یکی از بزرگترین قطعات پاپ دهۀ اخیر است به عنوان نویسنده ثبت شود.

در طول دادگاه‌های این دعوی همچنین ثابت شد که لاینی از صدای انتاس‌تاولوس همچنان در نسخۀ نهایی در پس‌زمینۀ صدای اسپیرز وجود دارد.
انتاس‌تاولوس پس از اختتام این پرونده به عنوان یکی از نویسندگان این قطعه شناخته خواهد شد. تمام درآمد حاصل از این قطعه از سال ۲۰۱۲ تا کنون بلوکه شده بود و اکنون ده درصد آن به انتاس‌تاولوس تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی