آلبوم پنجم تول در راه است

آدام جونز

رسانه نوا – به گفتۀ آدام جونز، گیتاریست گروه تول، ضبط پنجمین آلبوم استودیویی آنها که مدت زیادی منتظر آن بودند از ماه دیگر آغاز خواهد شد. براساس گفتۀ مینارد جیمز کینان «ملودی و کلام» تمام قطعات جز یکی نوشته و تاکنون یک قطعه نهایی شده است.
جونز به‌تازگی در اینستاگرام خود اخبار تازه‌ای دربارۀ این آلبوم داد و اعلام کرد که برخی از قطعات را برای سباستین باخ و دوست نزدیکش، باز اوزبورن (از اعضای گروه ملوینز) اجرا کرده است.

او نوشت: «اجرای آثار جدید برای سباستین و کینگ باز (باز اوزبورن)، پیش از انتشار آلبوم در مارچ، افتخار و لذت بزرگی بود.»

باخ پس از شنیدن این قطعات گفت: «این یک راک‌اندرول ساده و معمولی نیست بلکه پروگرسیو متالی در نقطۀ اوج قوت است.»

کینان خوانندۀ گروه گفت: «چند ماه پیش، بالاخره بعد از ۱۱ سال التماس، دریافت فایل‌هایی با واژۀ “نهایی” در عنوانشان، از بچه‌ها آغاز شد… این خبر در تئوری به این معناست که وقتی برای نوشتن ترانه و ملودی‌ها روی قطعات کار می‌کنم دیگر تغییرات بنیادینی نخواهند کرد. البته این فقط در تئوری است. فعلا منتظر نهایی‌شدن یکی از قطعات هستیم و هنوز خیلی راه داریم… کار نوشتنِ ترانه و ملودی‌ها صد در صد انجام شده جز برای یک قعطه و همین روزها آنها را ضبط خواهیم کرد. هنوز خیلی به پایان راه مانده اما حداقل می‌توانیم بگوییم که به آن نزدیک شده‌ایم.»

کینان همچنین پست دیگری را هم منتشر کرد که در آن خبر از انتشار اثر جدیدی از گروه پوسیفر (گروه دیگر کینن) داده بود.

گروه تول یک گروه پروگرسیو متال است که سال ۱۹۹۰ در کالیفرنیا تشکیل شده و تاکنون برندۀ سه جایزۀ گرمی شده است. از این گروه تا کنون ۴ آلبوم منتشر شده که آخرین آنها به‌نام «۱۰،۰۰۰ روز» سال ۲۰۰۶ منتشر شد و با توجه به نقدهای منتشر شده امتیاز ۶۸ از ۱۰۰ را در متاکریتیک برای خود ثبت کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی