دایر استریتز، مودی بلوز و بنجوی در میان نامزدهای نهایی تالار مشاهیر راک اند رول

تالار مشاهیر 2018

رسانه نوا – نامزدهای ورود به تالار مشاهیر راک اند رول نهایی و اعلام شدند.


به گزارش رسانه نوا، سی‌وسومین دورهٔ مراسم سالانهٔ تالار مشاهیر روز ۱۴ اپریل ۲۰۱۸ (۲۵ فروردین۹۶) در پابلیک ادیتوریوم در شهر کلولند برگزار خواهد شد.

لیست بزرگ نامزدها در ماه اکتبر اعلام شد و حالا از میان انها ۵ هنرمند و گروه به عنوان لیست نهایی واردشوندگان به تالار به شرح زیر اعلام شده‌اند:

نینا سایمون، بنجوی، گروه کارز، گروه دایراستریتز و مودی بلوز.

انها به جمع هنرمندان بزرگی چون AC/DC، بیتلز، الویس، دیوید بوی، ولوت اندرگراند و بسیاری دیگر که پیش ازاین به تالار واردشده‌اند پیوستند.

همچنین، در این مراسم، از sister rosetta tharpe نیز در بخش Early Influences تجلیل خواهد شد.

از جمله نامزدهایی که موفق به ورود نشدند عبارتند از ردیوهد، کیت بوش، ریج اگینست دماشین، دپش مد، ام‌سی‌فایو، ال‌ال کول جی و جوداس پریست.

ردیوهد بعد از اعلام لیست نامزدها سعی بر فاصله‌گذاری با این رویداد موسیقایی کرد و اعلام نمود حتی اگر برای ورود به تالار انتخاب شود در این مراسم شرکت نخواهد کرد. گروه در پاسخ به خبر نامزدی‌شان اعلام کرد دکتر دره می‌بایست به‌جای آنها انتخاب می‌شد.

اد اوبرایان گفت: «به‌عنوان یک گروه انگلیسی، خیلی خوشایند است که نامزد شوی اما ما به‌لحاظ فرهنگی خیلی آن را درک نمی‌کنیم. این یک اتفاق خیلی امریکایی است. ما انگلیسی‌ها در جشن‌گرفتن برای خودمان خیلی ضعیفیم.»

او همچنین اضاف کرد: «یکی از چیزهایی که همیشه درباره سفر به امریکا دوست داشتم گروه‌های امریکایی بودند، شما می‌توانید با آنها گپ بزنید و معاشرت کنید. در گروه‌های انگلیسی همیشه یک خصومتی وجود داشت. کمی منفی‌بودن نسبت به مراسم و جوایز مختلف در دی‌ان‌ای ماست. تجربیات بزرگی در این زمینه نداشته‌ایم. من قصد بی‌احترامی به هیچ‌کس یا هیچ‌چیزی را ندارم چون قطعا هنرمندان فوق‌العاده‌ای برای این رویداد انتخاب شده‌اند اما اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که چنین چیزی برایم غیرقابل درک است.»

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

امیدوارم مودی بلوز انتخاب شه
لطفا تاریخ رو توی پستتون درست کنین فروردین ۹۷ میشه که نوشتین ۹۶

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی