چالش محبوب اینستاگرام دردسرساز شد!

رسانه نوا – ستاد ایمنی حمل و نقل ملی ایالات متحده امریکا بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد و طی آن از شهروندان امریکایی خواست چالش «این‌مای‌فیلینگ» (#inmyfeeling) و بیرون پریدن از ماشین‌های درحال حرکت را متوقف کنند.

اوایل ماه جاری میلادی، هوادارن درک، رپر سرشناس کانادایی، ویدئویی را ترند کردند که در آن از ماشین‌های درحال حرکت‌شان پیاده می‌شدند و همینطور که ماشین حرکت می‌کرد با یکی از آهنگ‌های درک به نام Im My Feeling می‌رقصیدند. این ویدئوها با اقدام، یک کمدین امریکایی به نام شیگی آغاز شد. او ویدئویی را از خودش منتشر کرد که با این ترانه درک از آلبوم اسکورپیون می‌رقصد و بخشی از ترانه را هم در توضیحات ویدئو گذاشت.

پس از آن هنرمندان مشهوری از جمله ویل اسمیت، سیرا و دی‌جی خالد از این ایده حمایت کردند و رقص‌هایشان را با این ترانه منتشر نمودند. تعدادی از هوادارن درک تصمیم گرفتند با پیاده شدن از ماشین‌های درحال حرکت این ایده را ادامه دهند و چالشی را با نام ترانه راه‌اندازی کردند بنابراین تعداد زیادی از این کلیپ‌ها درست شد که برخی موفق و برخی هم ناموفق بودند و حتی بعضی از آنها منجر به تصادف شد.

وایرال شدن این ویدئوها در نهایت ستاد ایمنی حمل و نقل ملی ایالات متحده امریکا را (کمیته‌ای جهت تحقیقات و رسیدگی به تصادفات و بالابردن سطح آگاهی جامعه برای امنیت بیشر) بر آن داشت که طی بیانیه‌ای رسمی خطرات این کار را به مردم گوشزد کند و از آنها بخواهد این چالش را متوقف کنند.
در همین راستا نیکولاس ورل رئیس این ستاد در گفتگو با سایت بلست گفت: «تصادفات ماشین از دلایل اصلی مرگ‌ومیر در ایالات متحده است. بیرون پریدن از ماشین درحال حرکت در خطوط خیابان برای اینکه رقص خودتان را نشان بدهید حرکتی بی‌خردانه است که هم برای خودتان و هم برای دیگران ایجاد خطر می‌کند.»

قابل ذکر است که وایران شدن این ویدئوها که بانی اصلی‌اش شیگی است، در فروش ترانه درک و البته آلبوم تاثیر بسزایی داشته و ترانه و آلبوم را در صدر جدول پرفروش‌های بیلبورد نشانده است. در پی همین خبر عده‌ای در فضای مجازی شایعه کردند که این کمدین در ازای این کار چکی به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار از درک دریافت کرده است. اما بعد این شایعه توسط شیگی و درک در صفحات مجازی این دو هنرمند مورد تمسخر قرار گرفت و مشخص شد صحت نداشته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی