آخرین تور اسلیر با همراهی لمب آو گاد و انترکس

اسلیر

رسانه نوا – گروه اسلیر (Slayer) که به عنوان یکی از افسانه‌های موسیقی متال شناخته می‌شود، پس از ۳۷ سال فعالیت امسال به کار خود پایان می‌دهد.
گروه اسلیر این موضوع را به شکل نامحسوس در حاشیه آخرین تور کنسرت‌هایش اعلام کرد. این تور با همراهی گروه‌های لمب آو گاد، انتراکس،به‌موث(Behemoth) و تیستمنت (Testament) برگزار می‌شود.

همچنین اولین قسمت از مستندی درباره گروه اسلیر این هفته در کانال یوتوب این گروه منتشر شد. در این مستند تام آریا( خواننده وبیسیست)،کری کینگ (گیتاریست)، پال باستاف (نوازنده درامز)، گری هولت (گیتاریست) حضور دارند. اولین اپیزود با عنوان «روزهای آغازین» به شکل گیری و سال‌های اولیه فعالیت گروه می‌پردازد.

اسلِیِر در سال ۱۹۸۲ در کالیفرنیا شکل گرفت. اولین آلبوم گروه با عنوان «Show No Merc» در سال ۱۹۸۳ و آخرین آلبوم گروه هم در سال ۲۰۱۵ با عنوان «Repentless» منتشر شد. از اسلیر به عنوان یکی از ««چهار بزرگ سبک ترَش [متال]» یاد می‌شو. سه گروه دیگر مگادث، متالیکا و آنترکس هستند. از سال ۱۹۹۱ تا سال ۲۰۱۳ حدود ۵ میلیون نسخه از آلبوم‌های این گروه در ایالات متحده به فروش رفته است. اسلیر تا کنون ۵ بار نامزد جایزه گرمی (هر پنج بار در شاخته بهترین اجرای موسیقی متال) شده است و دو بار در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ این جایزه را تصاحب کرده است. اسلیر امسال در حالی به کار خود پایان می‌دهد که ۱۲ آلبوم استودیویی، سه آلبوم اجرای زنده، دو ایی.پی(EP.) و ۱۴ موزیک ویدئو از خود به جای گذاشته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی