درامر The Vaccines، گروه را ترک کرد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – پیت رابرتسون درامر The Vaccines به دنبال ماجراجویی ها و کسب تجربیات جدید، گروه را ترک کرد.

رابرتسون هموراه یکی از اعضای گروه از زمان تشکیل آن در سال ۲۰۰۹ بوده، در بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال چالش های جدید است.

او در صفحه فیس بوک خود چنین نوشت: «پس از تفکر و شور و مشورت بسیار تصمیم گرفته‌ام در زمان مناسب همکاری خود را با Vaccine پایان دهم. شش سال گذشته، باور نکردنی‌ترین سال‌های زندگی من بوده است و من هرگز آن ها را فراموش نخواهم کرد. در طی این سال‌ها دنیا دیده تر و باتجربه تر شده ام.»

وی در ادامه افزود: «‌تجربیاتی که من با جاستین، فردی و ارنی داشته ام ما را مانند برادران به هم پیوند می‌زند و این پیوند، پیوندی است که هرگز شکسته نخواهد شد. اما چالش‌های جدید می‌تواند فصل تازه‌ای از زندگی من را رقم بزند. با تشکر از همه که تاکنون در این سفر با من و دوستانم همراه بوده اند و ممنون از برادرانم که همیشه از من حمایت کرده اند.»

رهبر گروه جاستین جوان افزود: «‌گفتن این حرف واقعا سخت است، ولی چند هفته گذشته اجرا در آمریکا، در واقع آخرین روزهای همکاری پیت به عنوان نوازنده درام با ما بوده است. پیت چند ماه پیش به ما گفت که قصد جدایی از تیم را دارد و می خواهد به دنبال ماجراجویی هایی جدید برود. ما او را دوست داریم و در ماجراجویی هایمان جای خالی او را حس می کنیم و همگی ما واقعا ناراحت هستیم که او در حال ترک گروه است. اما این غم و اندوه تنها با هیجان ما از آینده پیش رو برای وی التیام می یابد.»

وی در ادامه گفت که برنامه ریزی های قبلی برای انجام تورها و کنسرت های بیشتر شده است و منتظر است تا تمام هواداران را از نزدیک ملاقات کند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی