تام پتی امیدوار است “Wildflowers” را در تور آینده خود اجرا کند

مدیر وبسایت

رسانه نوا – تام پتی مدت زمان طولانی است که می خواهد نسخه جدیدی از آلبومی را که در سال ۱۹۹۵ منتشر کرده بود، در سال ۲۰۱۷ اجرا کند.

به گزارش نوا او به رولینگ استون گفته است: «من به هر کس یا هر چیزی لازم باشد دست می برم تا بتوانم این کار بزرگ را انجام دهم. این آلبوم واقعا اثر باارزشی برای من بود. همیشه تصور می کنم که می خواهم بیرون بروم و تمام آهنگ های آلبوم را اجرا کنم.»

پتی پیش بینی کرده که این آلبوم شامل تعدادی آهنگ متفاوت از نسخه ۲۰ سال پیش آن باشد و مسلما با پیشرفت تکنولوژی و تجربه وی می تواند آلبوم بهتری باشد. اما این پروژه در قالب بندی خاص گرفتار شده است.

پتی گفت: «واقعا می خواستم این آلبوم را به صورت یک اثر مستقل که خودم نقش اصلی در تولید آن داشتم منتشر کنم، ولی ظاهرا مردم بیشتر می خواهند این آلبوم را با آلبوم قبلی با هم منتشر کنم و من این اتفاق را خوشایند نمی بینم.»

همان طور که برای اجرای این تور از پیش برنامه ریزی شده است، زمان آن نیز تعیین شده و ظاهرا پتی و همراهانش از ۳۰ ژوئن به جاده می زنند. با این همه، هنوز جزئیات کاملی از این تور منشر نشده است. در آینده با اخبار تکمیلی از رسانه نوا همراه باشید.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی