همکاری اسطوره راک و بلوز تجربی با خواننده برجسته گاسپل

انيسا رئوفي

رسانه نوا – تام ویتس بعد از دو سال با پیوستن به میویس استیپلز روی صحنه حضور پیدا کرد و همراه او قطعه‌ی کلاسیک گروه استیپل سینگرز به نام «به خودت احترام بگذار» را خواند.آخرین اجرای ویتس سال ۲۰۱۵، در برنامه‌ی دیوید لترمن بود. درست پیش از آنکه این مجری تلویزیونی خود را بازنشسته کند.

اجرای استیپلز و ویتس در یکی از سالن‌های Lagunitas Brewery در کالیفرنیا برگزار شد و پس از اجرا ویدئوی آن در اینترنت در دسترس عموم قرار گرفت.

هفته‌ی گذشته روز ۸ سپتامبر بیست‌وپنجمین سالگرد انتشار Bone Machine، آلبوم مهم ویتس بود. این آلبوم که بعد از آلبوم Franks wild Years قرار می‌گیرد برنده‌ی جایزه‌ی گرمی در رشته‌ی «بهترین آلبوم الترنتیو» شد. این آلبوم همچنین میزبان کیت ریچارد گیتاریست گروه رولینگ استونز است.

تام ویتس سال گذشته یادداشتی ستایش‌آمیز درباره‌ی مرل هاگارد، یکی از اسطوره‌های موسیقی کانتری نوشت. او که در سان‌دیگو در ایالت کالیفرنیا – جایی که خیلی از زادگاه هاگارد دور نیست – بزرگ شده گفت این موزیسین در سال‌های ابتدایی زندگی، تاثیر زیادی روی او داشته است.

ویتس در این یادداشت که در مجله‌ی رولینگ استون منتشر شد می‌نویسد: «در نوجوانی به آهنگ‌ها طوری گوش می‌دادم که انگار کتاب هستند و بعد آنها را مطالعه می‌کردم تا یادبگیریم ترانه‌های خودم را چگونه بنویسم. چه کسی فکرش را می‌کرد که از بیکرزفیلد (شهری در کالیفرنیا که زادگاه سبک Bakersfield sound است) پدیده‌ی بزرگی ظهور پیدا کند؟ این باعث شد که کلا احساس بهتری نسبت به زندگی کردن در محلی که نشنال سیتی نامیده می‌شد پیدا کنم.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی