رونمایی ترانه منتشر نشده پرینس در اثر جدید کارگردان بزرگ هالیوودی

رسانه نوا – قطعۀ منتشر نشده‌ای از پرینس در موسیقی متن فیلم اسپایک لی به نام «بلکککلنزمن» استفاده شده است.

اسپایک لی، کارگردان سرشناس امریکایی که برای فیلم اخیرش تحسین زیادی را برانگیخته است داستان واقعی یک کاراگاه افریقایی-امریکایی به نام ران استال‌ورث را روایت می‌کند که در دهۀ هفتاد میلادی توانست به جمع کوکلاکس‌کلان‌ها نفوذ کند.

قطعۀ منتشر نشدۀ پرینس به نام Mary Don’t You Weep (مری گریه نکن) در تیتراژ پایانی فیلم استفاده شده است و لی تائید کرد که حق استفاده از این قطعه را قانونا به دست آورده است.

کارگردان «مالکوم ایکس» در گفتگو با مجلۀ رولینگ استون گفت: «می‌دانستم که به یک قطعه برای تیتراژ پایانی نیاز دارم. من با تروی کارتر، یکی از مدیران اجرایی اسپاتیفای (و البته از مشاوران اموال پرینس) خیلی نزدیک هستم. او را برای یک نمایش خصوصی دعوت کردم و بعد از فیلم به من گفت اسپایک من آهنگی که می‌خواهی را دارم و آن قطعۀ «مری گریه نکن» است که در دهه هشتاد روی تیپ ضبط شده است.»

او همچنین اضافه کرد: «پرینس می‌خواست که من این آهنگ را داشته باشم و برایم مهم نیست دیگران چه بگویند. برادرم پرینس می‌خواسته که من این آهنگ را برای این فیلم داشته باشم… هیچ توضیح دیگری به نظرم نمی‌شود برای آن پیدا کرد. این نوار برای مدت‌ها یک گوشه افتاده بود. در پیزلی پارک (کمپانی پرینس) و بعد یک مرتبه پیدا شد؟ نه، نه. این نمی‌تواند تصادفی باشد»

او همچنین دربارۀ اینکه پیش از این به کارگردانی فیلم زندگی‌نامه‌ای پرینس فکر کرده بود گفت: «خیلی دوست دارم اما من نیستم که باید بگویم. باید از کمپانی او یا انتشارات به من پیشنهاد شود. خیلی دوست دارم که این کار را بکنم اما نمی‌توانم بگویم این اتفاق خواهد افتاد.»

فیلم بلکککلنزمن که با دیکته BlacKkKlansman (به خاطر ارجاع به کلمه Ku Klux Klan) نوشته می‌شود در جشنوارۀ فیلم کن در ماه می اکران شد و تحسین زیادی برانگیخت. این فیلم قرار است حدود ۳ هفتۀ دیگر در بریتانیا اکران عمومی شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی