آیا گروه AC/DC به کار خود پایان می دهد؟

علی رهبری

رسانه نوا – انگوس یانگ، گیتاریست گروه AC/DC می گوید هنوز نمی داند که پس از پایان یافتن تور جهانی گروه، پاییز امسال، گروه به کار خود ادامه می دهد یا خیر؟

گروه پس از خروج سه نفر از اعضای قدیمی مالکوم یانگ (گیتاریست)، فیل راد (درامر) و برایان جانسون (خواننده)، در سال های اخیر کم کار شده است، و همچنین نوازنده گیتار باس، کلیف ویلیامز، اعلام کرده که در پایان این تور خود را بازنشسته می کند.

او در مورد آینده گروه به رولینگ استون می گوید: «در این لحظه، نمی دانم آینده چه می شود. ما متعهد شده ایم که این تور را به پایان برسانیم. ولی چه کسی می داند که بعد از ان چه اتفاقی خواهد افتاد؟ » یانگ همچنین توضیح داد ویلیامز به او گفته است که پس از پایان این تور قصد دارد از دنیای موسیقی کناره گیری کند تا به سرنوشت جانسون دچار نشود که مجبور بود بعد از هر اجرا تحت درمان قرار گیرد.

علاوه براین، یانگ خاطر نشان کرد که برقرای ارتباط با برادرش مالکوم، که به دلیل بیماری زوال عقلی مجبور به جدایی از گروه شد، برایش سخت و دشوار شده است. او گفت: «من برای او پیام های زیادی می فرستم. نمی دانم که آن ها به دست او می رسد یا خیر، ولی به او می گویم که افراد بسیاری دل تنگ او هستند.»

وقتی از او سوال شد که آیا دلیل جدایی اعضای گروه از یکدیگر مالکوم است، او پاسخ داد: «ممکن است همین باشد، اما مالکوم همیشه در حال نبرد بود. او در زمان بحران هم کار خود را می کرد و با نگاه در چهره ما، ما را هم تشویق می کرد. ما برای او تعدادی آهنگ خواهیم نوشت. احساس وظیفه می کنم که این راه را ادامه دهم، شاید به این خاطر که از ابتدای راه با او بودم.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی