علی زندوکیلی در برج میلاد روی صحنه رفت

موسی پشت‌چی

رسانه نوا – علی زندوکیلی بیست و پنجم اردیبهشت ماه طی دو سانس در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد به همت موسسه رنگین کمان هنر جوان به تهیه کنندگی سپهر صاحبی روی صحنه رفت.

به گزارش رسانه نوا، علی زندوکیلی با شعر «مستان سلامت میکند» و با سلام ویژه ای شبی پرخاطره را برای دوستدارانش آغاز کرد.

در ادامه با تغییر فضا و حال و هوای سالن نوازنده کمانچه و ویولن قطعه ای را آغاز کردند و با تغییر دکور و ایجاد فضای یک پارک با نیمکت و صندلی و نوای پیانو فضایی عاشقانه به وجود آوردند. با پخش افکت صاعقه و اجرای ملودی آغازین قطعه «بی‌تابانه» توسط نوازنده گیتار حاضرین به تشویق علی زندوکیلی پرداختند.

نکته جالب توجه اجرای رقصی عاشقانه توسط مردی با کلاه و بارانی بلند با یک بارانی قرمز رنگ زنانه بود که حاضرین را بهت زده کرده بود.

در ادامه قطعات جانانه با همراهی تمبک و ویولن، آخرین رویا، عطر خاطره، رویای بی تکرار، مهربان من، نجوای چوپان، دو زلفونت بود تار ربابم اجرا شدند. قطعه ی بعدی «لالایی» بود که با هم‌نوازی کمانچه و پیانو اجرا شد.

پس از قطعه ی آّب در آتش، علی زند وکیلی با اجرای قطعه پرطرفدار «آه سرد» اجرا شد.

دعا کن قطعه بعدی این برنامه بود که این خواننده با اکت‌های مختص خودش و همراهی سولوی کمانچه و ضرب سازهای کوبه‌ای اجرا کرد. فصل زرد، لحظه ی شیرین، نمی آیی، سیه مو، رفته، باهار شیراز قطعات پایانی این کنسرت بودند.

افشین بابایی، شایان ریاحی، سینا علم، سحاب علم، امید غفاریان و آیدین صادق زاده به عنوان نوازنده در این کنسرت به همراه علی زندوکیلی به هنرنمایی پرداختند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی