هدیه علیرضا طلیسچی در کنسرت تهران؛ آهنگی که فقط به دست هواداران دو آتیشه رسید!

سام بورنگ

رسانه نوا – علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت تهران خود، هدایایی را به هوادارانش به پاس سال‌ها وفاداری تقدیم کرد.

به گزارش رسانه نوا، کنسرت علیرضا طلیسچی، ۲۴ آذرماه سال جاری در حالی در سالن میلاد برگزار شد که این خواننده یک جعبه کادویی حاوی یک فلش به هوادارانش که سال‌ها در کنار او حضور داشتند اهدا کرد که در فلش قطعه‌ای مخصوص هوادارانش قرار داشت که صرفا برای طرفداران دو آتیشه‌اش ساخته شده است و قرار بر پخش سراسری آن نیست.

آخرین کنسرت پاییزی طلیسچی در سال ۹۸، شب گذشته با استقبال مخاطبان این خواننده، آهنگساز و ترانه سرا به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به تهیه کنندگی مهدی اسفندیار طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

تازه‌ترین کنسرت طلیسچی با اجرای قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و این خواننده در ادامه قطعات «تو فکر می کنی کی ای»، «نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «قرار نبود»، «ای دل خودم» و «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «آخرش قشنگه»، «بام نبود کسی» و «سختگیر» را اجرا کرد.
طلسیچی در اجرای شب گذشته خود، بعد از مدت‌ها قطعه «دقیقه هام» را اجرا کرد که مورد توجه مخاطبانش قرار گرفت و در ادامه قطعه «عزیزی» شنیدنی شد.

این خواننده در آخرین اجرای پاییزی خود توانست همانند سایر کنسرت‌هایش، اجرایی پر انرژی را روی صحنه ببرد که در تمام مدت اجرا، قطعات با همخوانی تماشاگران همراه بود.

قطعات «سختگیر»، «دیوونه دوست داشتنی» و «آخرش قشنگه» در پایان این کنسرت به درخواست تماشاگران مجددا به اجرا درآمدند.

آرتین زمانی (کیبورد)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، محمد عارف (گیتار)، علی شقاقی (بیس)، کامیار عبدی (درامز)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، سهند اسدی (ساکسیفون) و حسن اکبریان (ویولن) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیربهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

بهاره رهنما، حامد برادران، ایمان ابراهیمی و مسعود صابری از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی