آخرین کنسرت سال ۹۶ بابک جهانبخش در تهران

عاصفه پشت چی

رسانه نوا – بابک جهانبخش در جدیدترین فعالیت هنری خود در تاریخ بیست و سوم اسفند ماه طی دو سانس و در سالن میلاد نمایشگاه تهران به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» روی صحنه رفت.

به گزارش رسانه نوا، این کنسرت آخرین اجرای زنده جهانبخش در تهران در سال ۹۶ و یک صد و پنجاهمین اجرای وی طی سال های اخیر بود.

با اجرای همزمان آهنگ پریزاد توسط گروه و پخش موزیک ویدیو، بابک جهانبخش با بیست دقیقه تاخیر به روی صحنه آمد و پس از چند دقیقه به علت مشکل فنی پیش آمده در پخش صدای کلیپ در سالن ، موزیک را متوقف کرد و از اعضای گروه خواست نواختن را متوقف کند و از حضار به علت به هم خوردن گام عذر خواهی کرد و دوباره به اجرای قطعه ی پریزاد پرداخت.

در ادامه قطعه ی «چی شده» با نوختن پیانو توسط بابک جهانبخش اجرا شد و جهانبخش گفت این قطعه رو خودم خیلی دوست دارم و شاید اگر اون روز این این آهنگ نبود سرنوشتم خیلی تغییر می‌کرد.

من و بارون، به خودت باختمت، دیوونه جان، ای دل، دوست دارم، یه ساعت فکر راحت، تو رو دوست دارم، شاید، اکسیژن، دریا، منو بارون، منو نگاه کن و … از قطعات اجرا شده در این کنسرت بود.

نوازندگان سازهای زهی به سرپرستی علیرضا فواکهی، ساسان هاشمی(کیبورد)، بردیا یادگاری(پرکاشن)، بهنام حکیم(گیتار و بوزوکی)، عرفان پاشا(ویولن)، نیما حمیدی(درامز)، مسعود همایونی(گیتار الکتریک)، بابک ریاحی پور(باس)، و حامد دهقانی(گیتار) اعضای گروه بابک جهانبخش در این کنسرت بودند.

المیرا شریفی مجری تلویزیون و گوینده خبر، مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال، هوتن جوادی از میهمانان حاضر در سالن بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی