کنسرت مشترک کامنت و داماهی در کاخ نیاوران

سام بورنگ

رسانه نوا – شب گذشته در سومین برنامه از اجراهای شب‌های موسیقی بارانا، کنسرت مشترک گروه‌های کامنت و داماهی در کاخ نیاوران برگزار شد.

آغاز کنسرت با اجرای گروه کامنت همراه شد که از همان ابتدا تشویق حاضران را در پی داشت. این گروه به خوانندگی کیان پورتراب، قطعات « بیداری ما»، «هی تو» و «فرشته مرگ» را اجرا کرد. در ادامه پورتراب در میانه کنسرت گفت: به‌دلیل این‌که درختان زیادی در اطراف اینجا هستند، قطعه‌ی درخت را برای‌تان اجرا می‌کنیم. پس از اجرای این قطعه، او اظهار کرد: اولین اجرای ما سال ۱۳۸۶ در خیریه محک بود و امروز خوشحال هستیم این موسسه در این فستیوال حضور دارد. در ادامه «با مسیر باد» و «لحظه‌ها» نیز بنابر درخواست مردم توسط گروه «کامنت» اجرا شد.

در ادامه، گروه «کامنت» صحنه را ترک کرد و اعلام شد که زمانی برای استراحت بین اجراها در نظر گرفته نشده است، پس از آن حضور گروه «داماهی» روی صحنه، آهنگ «دیوانه» اجرا شد. نیما رمضان و اشکان آبرون از گروه کامنت، داماهی را همراهی می‌کردند.

پس از اجرای یک آهنگ بندری، رضا کولغانی – خواننده گروه داماهی – از مخاطبان خواست تا با آن‌ها همخوانی کنند و پایان هر مصرع، پاسخ خواننده را با گفتن «داماهی» با صدای بلند بدهند.

کولغانی در ادامه گفت: ما تا به حال تجربه اجرا در فضای باز و کاخ نیاوران را نداشتیم، اما امشب خیلی به ما می‌چسبد. می‌خواهیم قطعه «جاده لغزنده» از آلبوم جدیدمان را که هنوز منتشر نشده، برای شما اجرا کنیم. این آهنگ ادای دینی است به موسیقی خیابانی. پس از اجرای «جاده لغزنده» و «دیوانه» ماهان میرعرب – نوازنده گیتار – به گروه «داماهی» پیوست و قطعاتی را با هم اجرا کردند.

در فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا» که از ۲۱ تا ۲۹ مردادماه برگزار می‌شود، گروه‌ها و هنرمندانی مانند لوریس چکناواریان، کامکارها، شهرداد روحانی، کیخسرو پورناظری و گروه شمس و سهراب پورناظری همراه «آنتونیو ری» به اجرای برنامه می‌پردازند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی