نخستین تجربه خوانندگی روزبه بمانی در کنسرت دارکوب!

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی دارکوب شب گذشته در تازه‌ترین کنسرت خود، به میزبانی تالار وحدت روی صحنه رفت.

به گزارش رسانه نوا، گروه موسیقی دارکوب شنبه شب بار دیگر در تالار وحدت روی صحنه رفت تا نخستین شب از کنسرت زمستانی خود را برگزار کند.

همایون نصیری در ابتدای این کنسرت رو به حضار گفت: «خوشحالیم که با مخاطبینی تا این حد فرهیخته طرف‌ایم که هنوز موسیقی جدی را حمایت می‌کنند و این برای ما قابل احترام است. امشب با انرژی تمام برای شما ساز می‌زنیم و می‌کوبیم چون کار دارکوب‌ها کوبیدن است.»

چند قطعه اول با حضور محسن شریفیان و سجاد عرب‌زاده اجرا شد. در ادامه قطعه «رود» از ساخته‌های آرین ملکیان و سولوی عود میثم مروستی اجرا شد و اجرای «ترش رو» بخش بعدی برنامه بود که سجاد عرب‌زاده آن را خواند.

«یک نظر بر یار کردم» در ادامه اجرا شد. در اواسط کنسرت به یک باره با پخش دکلمه نخست قطعه «خون بس» با صدای روزبه بمانی، مهم ترین بخش کنسرت زمستانه دارکوب آغاز شد و روزبه بمانی روی صحنه آمد و قطعه جدید گروه دارکوب «خون بس» که بسیار مورد توجه قرار گرفته است را اجرا کرد.

نخستین اجرای زنده و رسمی روزبه بمانی با سخنان کوتاه او همراه بود:«این اولین اجرای رسمی و زنده من روی صحنه بود و اقعا برایم سخت بود. حالا میفهمم که شما چقدر سختی کشیده‌اید آقای عصار روی صحنه! ولی قطعا هر خواننده‌ای هم این شانس را ندارد که اولین اجرای رسمی و زنده خود را با بهترین‌های مملکت‌اش روی صحنه ببرد. واقعا برای من حضوردرکنار اعضای دارکوب لذت‌بخش بود.»

«جانا» جدیدترین قطعه گروه دارکوب با ترانه و ملودی سجاد عرب‌زاده نیز برای اولین بار اجرا شد و همایون نصیری از انتشار این اثر در هفته‌های آینده خبر داد.

در ادامه محسن شریفیان قطعه «لیوا» را اجرا کرد و این بخش از بخش‌های پرطرفدار این کنسرت بود. تکرار اجرای قطعه «ترش رو» نیز اختتامیه‌ای بود به نخستین شب کنسرت گروه دارکوب در تالار وحدت.

همایون نصیری، هومن نامداری، آرش پزندمقدم، مسعود همایونی، محسن شریفیان، روزبه بمانی، سجاد عرب‌زاده و حسین رضائی نیا دراین کنسرت در قالب گروه دارکوب به اجرای برنامه پرداختند.

کنسرت زمستانه گروه دارکوب به همت موسسه «کامیاب بهاران» و به تهیه کنندگی علی حق شناس روی صحنه رفت.

علیرضا عصار و سیامک انصاری از مهمانان ویژه‌ی این برنامه بودند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی