کنسرت احسان حق شناس در تهران برگزار شد

سام بورنگ

رسانه نوا – احسان حق شناس خواننده موسیقی پاپ، شب گدشته ۱۹ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت.

احسان حق شناس کنسرت تابستانه خود را با قطعه «دریا» آغاز کرد و در حالی که دکور و صحنه آرایی این برنامه به شکلی ویژه و جالب با شاخه های نوری رنگارنگ جلب توجه می کرد، در همان ابتدای برنامه ضمن خوشامدگویی به حاضرین در سالن، دو پیشکسوت قدیمی باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد و از مردم خواست به احترام حضور این دو پرسپولیسی قدیمی دست بزنند.

افشین پیروانی و محمدرضا زادمهر دو تن از چهره های ورزشی حاضر در سالن بودند که احسان حق شناس پس از معرفی آنها از مردم خواست «به عشق همه پرسپولیسی ها» دست بزنند.

این خواننده که در این کنسرت و در قطعات جنوبی، از نوازنده جوان و با استعداد نی انبان در غیاب «محسن شریفیان» استفاده می کرد، در ادامه برنامه اش قطعاتی چون تغییر کردی، وابسته، عاشق چشماتم، یه آدم دیگه و… را اجرا کرد و در ادامه تشکری ویژه را از «یاس» و «پیام شمس» به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده برخی آثارش داشت که در همه این سالها همکاری های زیادی را با یکدیگر داشته اند.

امیر یگانه و امیرمحمد متقیان از دیگر چهره های حاضر در سالن بودند که احسان حق شناس ضمن معرفی آنها به حاضرین، از دوستداران هنر خواست برای آنها دست بزنند.

این خواننده که اجرای قطعات عمدتا شاد و ریتمیک را از میانه برنامه تا انتهای آن را در کنداکتور برنامه اش قرار داده بود، در یکی از قطعاتش از مردم خواست که با ریتم خاص دست زدن، او و گروهش را در اجرای آن اثر همراهی کنند.

«شک نکن» دیگر قطعه احسان حق شناس بود که این خواننده در توضیح این اثر گفت: «حدودا یک سال از تولد پسرم «گذشته» و این حس بهترین حس دنیاست که برای فرزندت بخوانی. این قطعه را زمانی که منتشر شد، به پسرم تقدیم کردم و امروز در حضور خودش، آنرا می خوانم و خوشحالم که این احساس خوب را با شما به اشتراک می گذارم.»

حق شناس در ابتدای این اثر چند باری به اشتباه ترانه این اثر را اجرا کرد و سپس با خنده از ارکسترش خواست که اجرای اثر را متوقف کنند و رو به حاضرین گفت :«من کمی احساساتی شدم ببخشید. به هر حال فرزند اولم است و همین باعث شد کمی عقب بمانم. »

اجرای مجدد قطعه «دریا« به درخواست حاضرین در سالن آخرین بخش این کنسرت را تشکیل می داد.

امیرمیلاد نیکزاد و حسین سلیمانی دیگر چهره های حاضر در کنسرت این خواننده در تهران بودند.

شهاب حسینی رهبری ارکستر احسان حق‌شناس در این کنسرت را بر عهده داشت و احسان شفیعی نیز سرپرست گروه این خواننده در این کنسرت تابستانه بود.همچنین سیاوش خلبانی مدیر اجرایی این کنسرت را بر عهده داشت و این برنامه به همت موسسه فرهنگی هنری «کامیاب بهاران» به مدیریت «علی حق شناس» برگزار شد.

عکس ها از حسین راد

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی